آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۲

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ آذرماه ۴۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۱۶۵۴
بازدید : ۵۹۰۴

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ آذرماه را ۴۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۰ هزار و ۷۶۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۴۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۵۱۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۴۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

امروز پس از گذشت ۵۶۶ روز، مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۵۰ نفر رسید. آخرین بار ۵ خردادماه سال گذشته، کمتر از ۵۰ نفر در روز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند.

در شبانه روز گذشته در ۱۴ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، زنجان، ایلام، بوشهر، هرمزگان، یزد، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، البرز و فارس هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده است.

در شبانه روز گذشته، استان تهران با ۱۱ مورد و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کرمان با ۴ مورد فوتی، بیشترین آمار جان باختگان روزانه در بین استان‌های کشور را داشته اند.

سه هزار و ۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۰ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۱۰ هزار و ۱۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۶۹ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۳۷۱ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۵ هزار و ۷۸۲ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۳۱۷ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۴۲ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۶۹۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۸۱۷ هزار و ۷۸۹ نفر (۴۴۶ نفر)

۲. برزیل ۶۱۶ هزار و ۸۵۹ نفر (۱۲۶ نفر)

۳. هند ۴۷۵ هزار و ۴۳۴ نفر (۳۰۷ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۶ هزار و ۳۸۵ نفر (۱۹۹ نفر)

۵. روسیه ۲۸۸ هزار و ۳۵۱ (یک هزار و ۱۷۱ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر (۱۲۳ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۵ هزار و ۹۸۷ نفر (۱۶۱ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۸۶ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۴۶۰ نفر (۸۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۰ هزار و ۶۶۱ نفر (۵۸)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید