واکنش زشت و زننده «مهرعلی» به خبرنگار، فقط برای یک سؤال!

واکنش زشت و زننده «مهرعلی» به خبرنگار، فقط برای یک سؤال!

مهرعلی که سعی در تمسخر خبرنگاران داشت و گویی که با خردسالی حرف می‌زند خطاب به یکی از آن‌ها که اتفاقا با نام خانوادگی صدایش کرد گفت: «به به چه پسر خوبی!»

کد خبر : ۱۰۱۶۸۵
بازدید : ۶۹۵۴

این برای نخستین بار نیست که بی احترامی به جامعه خبرنگاران در محافل مختلف اتفاق می‌افتد.

انتشار یک فیلم از مهرعلی؛ مردی که می‌گویند در سایه است و خیلی از کار‌های فدراسیون فوتبال را انجام می‌دهد. عضوی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال عزیزی خادم! نوع بیان و لحنی که پس از یک سوال روی اعصاب مهرعلی رفت اصلا عجیب نبود!

وقتی او با سوال خبرنگاری درباره "خوبان عالم" روبرو شد سعی کرد بافرافکنی و بردن خبرنگاران به گوشه رینگ از جواب دادن به سوالات طفره برود.

مهرعلی ابتدا به خبرنگاری که از او درباره رابطه فدراسیون با "خوبان عالم" پرسید به سبک رییس جمهور سابق سوال را با سوال جواب داد و گفت: «شما خبرنگاری؟ ببینم کارتت را.» خبرنگار هم در کمال احترام کارتش را نشان داد، اما مهرعلی سوال او را بی جواب گذاشت؛ چون پاسخی برایش نداشت؟ چه بگوید؟

بگوید خوبان عالم چه کسانی یا چه کسی است؟ بگوید او را می‌شناسم یا نمی‌شناسم؟ بگوید با او رابطه دارم یا ندارم؟ نکته اینجاست مهرعلی که سعی در تمسخر خبرنگاران داشت و گویی که با خردسالی حرف می‌زند خطاب به یکی از آن‌ها که اتفاقا با نام خانوادگی صدایش کرد گفت: «به به چه پسر خوبی!»

این لحن مهرعلی یعنی اینکه خبرنگار را می‌شناخت، اما سعی داشت تا با سفسطه و فرار رو به جلو او را تخریب کند.

آقای مهرعلی آن کسی که ساعت‌ها منتظر می‌ماند تا جلسه‌ای تمام شود و برای روشن شدن اذهان عمومی گزارشی تهیه کند یا مصاحبه‌ای بگیرد یک خبرنگار است. آن کسی که در سرما و گرما، گاهی بدون وسیله نقلیه و بدون هیچ توقعی پشت در فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها منتظر می‌ماند قطعا خبرنگار است و قابل احترام.

خبرنگاران سوال بدی از شما نپرسیدند که این طور برآشفتید؛ خبرنگارانی که آنجا بودند احترام خیلی چیز‌ها را نگه داشتند و شاید اگر با لحن دیگری هم حرف می‌زدید سرشان را بالا نمی‌آوردند. آن‌ها از مکتب قلم و ادب هستند و می‌دانند حرمت چیست.

آقای نایب رییس اول و عضو هیات رییسه؛ همه این روز‌ها به پایان می‌رسد و فقط یک چیز را جهت اطلاع به شما می‌گویم، جایی که در آن قرار دارید فدراسیون فوتبال است. اینجا با گاز و دنده و کلاچ و ترمز سروکار ندارید. طرف حساب شما میلیون‌ها عشق فوتبال هستند و خبرنگاران هم نماینده شان.

اگر پاسخی برای سوال‌هایی که می‌کنند ندارید، اگر نمی‌تواند حرمت نگه دارید و اگر ادبیات‌تان همین است در اولین دور برگردان فرمان را گرد کنید و تخت گاز به مسیری بازگردید که متعلق به آنجا بودید.

همه ما خبرنگاران در رسانه‌ها قلب مان برای تیم ملی کشورمان می‌تپد و همگی خوشحالیم از اینکه فوتبال ایران مثل یک نگین خاص دارد در آسیا می‌درخشد، این حال خوب مان را با نیش و کنایه و تمسخر خرابش نکنید و طوری با رسانه‌ها رفتار کنید که انتظارش را از آن‌ها دارید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید