عوارض خروج مسافر برای سال آینده، ۴۰۰ هزار تومان؟!

عوارض خروج مسافر برای سال آینده، ۴۰۰ هزار تومان؟!

دولت در سال ۱۴۰۱ میزان عوارض خروج از کشور را همان ۴۰۰ هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

کد خبر : ۱۰۱۷۱۷
بازدید : ۶۸۶۷

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه، دولت در سال ۱۴۰۱ میزان عوارض خروج از کشور را همان ۴۰۰ هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

محمدمهدی مفتح در گفت وگویی با تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی شد و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: نمایندگان سوالات خود را در مورد تاثیرات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر کالا‌های اساسی، میزان افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه‌ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها، طرح‌های عمرانی بیان کرده و درباره جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده تبادل نظر کردند.

وی تصریح کرد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد کرده، اعلام کرد، دولت در سال ۱۴۰۱ میزان عوارض خروج از کشور را همان ۴۰۰ هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است.

به گفته وی تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش میزان مسافرت‌ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید