قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۲۵ آذرماه با ثبت افزایش ۱.۹۹ درصد به۴۹,۰۳۹ دلار معادل ۱,۴۷۷,۶۱۸,۶۲۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۷۳۶
بازدید : ۶۷۸۵

فرادید | بیت کوین یک پله صعود کرد و وارد کانال ۴۹ هزار دلار شد. امروز ۲۵ آذرماه قیمت بیت کوین با ۱.۹۹ درصد افزایش نرخ به ۴۹,۰۳۹ دلار معادل ۱,۴۷۷,۶۱۸,۶۲۸ تومان رسید.

طی چند روز گذشته بار‌ها شاهد بودیم که بیت کوین خود را به سطح روانی ۵۰ هزار دلار رساند، ولی هر بار با تلاش خرس‌ها دوباره به زیر این خط مهم سقوط کرد. آخرین ریجکت شدن قیمت روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) رخ داد و این دارایی را به شدت به پایین کشاند.

طی ۲۴ ساعت بعد از آن، بیت کوین بیش از ۵۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به پایین‌ترین سطح ده روز اخیر خود یعنی زیر ۴۶,۰۰۰ دلار رسید. البته قیمت نسبتاً سریع از این سطح بازگشت و به ۴۸,۰۰۰ دلار نزدیک شد، اما خرس‌ها به تلاش خود همچنان ادامه دادند.

در نتیجه این تحولات، بیت کوین دوباره به حدود ۴۶,۰۰۰ دلار سقوط کرد. با این حال، از آن زمان به بعد، این ارز دیجیتال در حالتی تهاجمی قرار گرفته و خود را به بالاترین سطح روزانه یعنی ۴۹,۰۰۰ دلار رسانده است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر، با وجود چند صد دلار اصلاح، همچنان بالای ۴۸,۰۰۰ دلار ایستاده و ارزش بازار آن ۹۰۰ میلیارد دلار است.

بنا بر تصمیمات اخیر مقامات فدرال رزرو طی نشست روز چهارشنبه، نرخ بهره فعلا بین صفر الی ۰.۲۵ درصد ثابت حفظ خواهد شد. بر اساس صرافی Bitstamp، قیمت بیت کوین در پی اخبار منتشر شده، ۳.۴ درصد افزایش یافته و سقف روزانه جدیدی را در بالاتر از سطح ۴۹,۰۰۰ دلاری، به ثبت رساند.

طبق بیانیه مقامات فدرال رزرو، این بانک تا زمان تحقق اشتغال کامل، نرخ بهره را نزدیک به صفر، حفظ خواهد کرد.
مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مصاحبه با CNBC گفت: بازار رمزارز‌ها به غیر از یک سناریو صعودی که با ریزش اخیر کم‌رنگ شده یک سناریو نزولی در پیش دارد.

این تحلیلگر می‌گوید زیاد از چشم‌انداز میان‌مدت بازار رمزارز‌ها نگران نیست، چون این بازار روز به روز پیشرفت می‌کند. او عقیده دارد محدوده حمایت ۴۲ هزار دلار فعلا حفظ خواهد شد. نووگراتز عقیده دارد در سال ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاران به سمت تامین مالی غیرمتمرکز قدم برمی‌دارند و پروژه‌های غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۲ رشد می‌کنند. «سلطنت صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۲ شروع می‌شود.»

در حال حاضر بازار فرصت خرید ندارد، اما دو حالت برای ورود کم‌ریسک به بازار وجود دارد.

اگر بیت‌کوین بتواند بالای مقاومت ۵۳ هزار دلار تثبیت شود احتمال رشد قیمت بیت‌کوین به شدت زیاد است و فعالان بازار برای ورود کم‌ریسک می‌توانند منتظر شکسته شدن این مقاومت باشند. در صورت ریزش بازار اولین محدوده حمایت قدرتمند که فرصت خریدی مناسب است محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید