قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۲۵ آذرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۸۲ دلار و ۲۶ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۱۷۳۷
بازدید : ۶۷۳۷

فرادید | نوسان طلا در کانال ۱۷۰۰ همچنان ادامه دارد. امروز ۲۵ آذرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۰.۲۷ درصد به ۱۷۸۲ دلار و ۲۶ سنت رسید.

در حالی که سرمایه گذاران در انتظار تصمیم مهم فدرال رزرو در مورد سرعت بخشیدن به روند انقباضی شدن سیاست پولی آمریکا هستند قیمت طلا دیروز شاهد کاهش بود.

استفن اینز تحلیلگر موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: به نظر می‌رسد که بازار‌ها به نوعی در قبال هرگونه افزایش نرخ بهره حالت تدافعی گرفته اند.

اگر شما به بازار‌های بورس و بازار طلا نگاه کنید، همه چیز در وضعیتی قرار دارد که انقباضی شدن سیاست پولی آمریکا می‌تواند مفهومی منفی برای بازار‌ها به همراه داشته باشد. حتی اگر فدرال رزرو تصمیم به ۳ نوبت افزایش نرخ بهره در سال آینده بگیرد قیمت طلا ممکن است در پایان امسال بین ۱۷۵۰ تا ۱۸۰۰ دلار باشد. اگر ۲ نوبت افزایش نرخ در نظر گرفته شود به نظرم به نفع بازار طلا خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ معامله گران به نظاره نشسته اند تا ببینند آیا بانک مرکزی آمریکا تعدیل سریعتر برنامه خرید اوراق قرضه و افزایش زودتر از موعد نرخ‌های بهره را اعلام می‌کند. تعدیل تدابیر محرک مالی و افزایش نرخ‌های بهره، بازده اوراق قرضه دولتی را بالا برده و هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بازدهی است را افزایش می‌دهد.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار بلو لاین فیوچرز گفت: فدرال‌رزرو به سمت اقتصاد کند می‌رود. بازده اوراق قرضه کاهش می‌یابد و شاخص دلار هم همینطور. طلا در حال حاضر در موقعیت بهتری است. همین‌طور در مورد نقره.

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی گفت: به علاوه، با رسیدن تورم به بالاترین سطح از سال ۱۹۸۲، سرمایه‌گذاران در نهایت برای محافظت از سرمایه خود به سمت طلا روی خواهند آورد.

سرمایه‌گذاران بیشتر و بیشتری متوجه می‌شوند که تورم واقعی است و پایدارتر از روایت اصلی خواهد بود؛ و به همان اندازه که فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا و سایر بانک‌های مرکزی بزرگ به طور جدی در مبارزه با پدیده‌ای که به آن باور ندارند عقب مانده‌اند.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید