قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

قیمت بیت کوین امروز ۲۹ آذرماه با ثبت کاهش ۰.۱۱ درصد به ۴۶,۷۲۷ دلار معادل ۱,۴۱۱,۵۹۹,۳۰۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۸۴۱
بازدید : ۴۶۲۳

فرادید | بیت کوین همچنان با نوسان قیمت همراه و اینبار روند نزولی را در پیش گرفته است. امروز ۲۹ آذرماه قیمت بیت کوین با ۰.۱۱ درصد کاهش نرخ به ۴۶,۷۲۷ دلار معادل ۱,۴۱۱,۵۹۹,۳۰۶ تومان رسید.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود، اما هنوز سناریو‌های نزولی برای بازار بسیار جدی است.

بیت کوین همچنان افت ۴ درصدی در مقیاس هفتگی را نشان می‌دهد. تحلیلگران معتقدند گاو‌های بیت کوین باید از محدوده مهم ۴۵ هزار دلاری دفاع کنند و مانع از سقوط بیت کوین به این سطح شوند؛ چرا که سقوط بیت کوین به این کانال صعود مجدد بیت کوین و ارز‌های دیجیتال را دشوارتر می‌سازد.

ارزش بازار بیت کوین همچنان زیر ۹۰۰ میلیارد دلار است. اگرچه بازار رمزارز‌ها روندی نزولی دارد، اما کارشناسان عقیده دارند روند بلندمدت بازار صعودی است و احتمال اینکه بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد زیاد است.

به گزارش فرادید؛ اگر بیت‌کوین بالای محدوده ۵۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند انتظار روند صعودی بیت‌کوین را داشت، اما در غیر این صورت انتظار ریزش بیشتر هم وجود دارد.

اگر بیت‌کوین بعد از ریزش تا محدوده ۴۰ هزار دلار نتواند بالای محدوده ۵۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند انتظار داشت که بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار ریزش کند، اما اگر به زیر محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش کند احتمالا بازار ۶ ماه به استراحت نیاز دارد.

یوهانس یکی از تحلیلگران معروف بازار می‌گوید که فروش عظیم معامله‌گران آسیایی، یکی از محرک‌های اصلی رکود فعلی قیمت بیت کوین است و در طرف مقابل، معامله‌گران آمریکایی و اروپایی قدرت بیشتری در بازار پیدا می‌کنند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید