کمی سرگرمی؛ شخصیت شناسی با نوع قهوه‌ای که می‌نوشید!

کمی سرگرمی؛ شخصیت شناسی با نوع قهوه‌ای که می‌نوشید!

اگر لاته انتخاب شماست، معمولا آدم بی اعصابی هستید. قلب رئوفی دارید و دوست دارید اطرافیان را شادکنید. معمولا هنگام تصمیم گیری راجع به مساله‌ای دچار تردید و دودلی می‌شوید.

کد خبر : ۱۰۱۹۴۵
بازدید : ۸۲۰۰

شاید باور این مسئله سخت باشد، اما نوع قهوه‌ای که شما دوست دارید و آن را می‌خورید ارتباط نزدیکی با شخصیت تان دارد.

اگر می‌خواهید شخصیت خودتان را پیدا کنید کافی است بگویید که چه نوع قهوه‌ای را دوست دارید؟

قهوه تلخ بدون هرگونه افزودنی: انسان رو راستی هستید و بی پرده سخن می‌گویید. علاقه دارید مسائل را ساده بگیرید. اغلب ساکت هستید و گاهی بدخلق. دوست دار موسیقی و هنرهستید.

اسپرسو: قدرت رهبری دارید. هدایت و رهبری در خون شماست. انسان بسیار سخت کوشی هستید و گاهی اخمو. اراده شما مثال زدنی است. چیزی را که بخواهید حتما به دست می‌آورید.

لاته: معمولا آدم بی اعصابی هستید. قلب رئوفی دارید و دوست دارید اطرافیان را شادکنید. معمولا هنگام تصمیم گیری راجع به مساله‌ای دچار تردید و دودلی می‌شوید.

کاپوچینو: بلند پرواز هستید و از عهده کنترل کار‌ها برمی آیید. خلاق، راستگو و پر از انگیزه هستید. توانایی ارتباط برقرار کردن شما خوب است و دوستانی عالی پیدا میکنید، اما افرادی که قوه تخیل پایینی دارند برای شما کسل کننده هستند.

فراپاچینو: انسان ریسک پذیری هستید. منظم هستید و از عهده زمان بندی کار‌ها بر می‌آیید ماجراجو و شجاع هستید. بی پروا هستید، تاحدی که گاهی در انجام کار‌ها سلامت خود را در نظر نمی‌گیرید.

قهوه فوری: خوش رو و خوش بین هستید. درگذشته سیر نمی‌کنید و از حال خود لذت می‌برید. گاهی کار‌هایی که به شما واگذار شده را پشت گوش می‌اندازید و از انجام دادن آن طفره می‌روید.

منبع: سایت طلا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید