قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ آذرماه با ۲.۲۴ درصد کاهش نرخ به ۴۸,۵۸۳ دلار معادل ۱,۴۵۹,۷۰۰,۵۲۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۹۴۸
بازدید : ۸۳۸۹

فرادید | بیت کوین در رسیدن به کانال ۵۰ هزار دلار همچنان ناکام مانده است. امروز ۲ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۲۴ درصد به ۴۸,۵۸۳ دلار معادل ۱,۴۵۹,۷۰۰,۵۲۶ تومان رسید.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین/دلار آمریکا دیروز به بالاترین سطح از ۴۹ هزار و ۶۰۰ دلار رسیده است که بالاترین میزان از ۱۳ دسامبر (۲۲آذر) است.

به گزارش فرادید؛ بیت‌کوین در حالی در محدوده ۴۹ هزار دلاری معامله شد که تحلیلگران معتقدند عبور از سطح ۵۰ هزار دلاری می‌تواند این ارز را به سطوح بالاتری برساند. ولی از سوی دیگر افت قیمت بیت‌کوین ممکن است موجب روند نزولی این ارز تا ۴۲ هزار دلار شود.

روز گذشته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بازار رمزارز‌ها بسیار خطرناک است. با وجود نوسانات اخیر، بسیاری از تحلیلگران معتقدند بیت‌کوین در منطقه بسیار حساسی قرار گرفته و به زودی تکلیف روند آتی آن معین خواهد شد.

از طرفی جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر معتقد است که بیت کوین می‌تواند جایگزین دلار شود.

از آنجایی که به دلیل نگرانی‌های اومیکرون نوسانات غیر فصلی بازار را فرا گرفت، دلار آمریکا سقوط کرد. بیت کوین در میان این هرج و مرج و در بلندمدت به کجا می‌رسد؟ جک دورسی، برای اولین بار، معتقد است که بیت کوین جایگزین دلار خواهد شد.

دورسی به سوال Cardi B، ترانه‌سرا آمریکایی در مورد اینکه آیا ارز دیجیتال جایگزین دلار می‌شود یا خیر، پاسخ مثبت داد. تبادل نظر بین دورسی و برنده جایزه گرمی در میان شک و تردید‌های روز افزون به دلیل شیوع اومیکرون، فضای کریپتو در توییتر را تکان داد.

دورسی ماه‌ها قبل از کناره‌گیری از توییتر، اعلام کرد، در صورتیکه در Square یا توییتر نباشد، روی بیت‌کوین تمرکز می‌کند. این امر موجب شد که بسیاری تصور کنند وی با هدف تمرکز بر ارز دیجیتال توییتر را ترک کرده است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل MicroStrategy نیز در مصاحبه با The Information پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین در نهایت به ۶ میلیون دلار به ازای هر واحد خواهد رسید. سیلور معتقد است که قیمت پادشاه رمزارز‌ها هنوز تا رسیدن به پتانسیل بلندمدت خود فاصله دارد.

در مصاحبه‌ای که در نوامبر (آبان) با CNBC داشت، سیلور یک پیش بینی بیش از حد خوش بینانه در مورد افزایش قیمت بیت کوین برای همیشه انجام داد: دیدگاه ما این است که بیت‌کوین پرنوسان خواهد بود، زیرا به کل بازار رمزارز‌ها متصل است و جدید است، اما برای همیشه بالا می‌رود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید