آمار فوتی‌های کرونا، امرزو ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

آمار فوتی‌های کرونا، امرزو ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲ دی ماه ۵۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۱۹۶۹
بازدید : ۷۷۶۲

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲ دی ماه را ۵۱ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۱۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۹ هزار و ۳۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

دو هزار و ۸۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۷۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۲۸۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۸۱۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳۲ هزار و ۳۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۲ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۹۷۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۳۳ هزار و ۲۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۷ هزار و ۴۹۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۹۷۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۷۸ هزار و ۷۵۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳ هزار و ۴۵۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۹۲۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۱۸ هزار و ۱۲۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با ۱۱ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۷۳، ۱۰ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۹۸۳، ۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۸۳۵، ۸ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۸ و ۶ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۵۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایران با ۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۸۸۵ مبتلا و اسپانیا نیز با ۵ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۹۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴۰ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۱۴۶، ۳۴ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۲۶ و ۲۱ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۱۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید