با کمک به فروش دیگران، درآمد کسب کنید

با کمک به فروش دیگران، درآمد کسب کنید

در قسمت «بفروش» سایت مینی‌کالا هر کاربری می‌تواند جستجو کند و محصولاتی که برای آن‌ها پورسانت فروش قرار داده شده است را مشاهده کنند.

کد خبر : ۱۰۲۰۰۰
بازدید : ۵۹۳۴

افیلیت مارکتینگ یا سیستم‌های همکاری در فروش یکی از روش‌های محبوب و مهم در دنیای کسب‌کارهای فروشگاهی است. در این سیستم، فروشگاه به ازای پرداخت مبلغ یا درصدی می‌تواند از ویترین سایتی پربازدید استفاده کند و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

سایت‌های مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و می‌توانید از سیستم همکاری در فروش‌ آن‌ها استفاده کنید؛ اما سایت مینی‌کالا دست به ابتکار خلاقانه‌ای زده و هرکسی در آن می‌تواند همکاری در فروش انجام دهد.

کسانی که فروشگاه اینترنتی دارند و می‌خواهند محصولات خود را در سایت مینی‌کالا به فروش برسانند، می‌توانند بودجه‌ای را برای بازاریابی محصولات خود درنظر بگیرند. سایت‌هایی که بودجه درنظر می‌گیرند، از سایر سایت‌ها متمایز می‌شوند.

چگونه می‌توان درآمد کسب کرد؟

در قسمت «بفروش» سایت مینی‌کالا هر کاربری می‌تواند جستجو کند و محصولاتی که برای آن‌ها پورسانت فروش قرار داده شده است را مشاهده کنند. با معرفی کالاهای نشان شده در کانال‌های مختلفی که می‌شناسید یا در آن‌ها حضور دارید، مثل صفحات اینستاگرام، گروه‌ها و کانال‌های تلگرام و حتی سایر وبسایت‌ها، می‌توانید آن‌ها را به فروش برسانید.

اگر فروش آن محصول از طریق تبلیغاتی که شما کرده‌اید، صورت گیرد، مبلغی از طرف صاحب محصول (40 درصد بودجه بازاریابی) به ناشر این همکاری در فروش یا افیلیت تعلق می‌گیرد. در واقع مینی‌کالا با ایجاد این همکاری به هردو طرف کمک می‌کند. در سمت فروشگاه‌ها، دیگر نیازی نیست که برای انجام بازاریابی محصولات خود مبالغ زیادی هزینه کنند و روش‌های گوناگونی را مورد ارزیابی قرار دهند.

مین کالا

از طرفی افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند یا در زمینه بازاریابی محصولات فعالیت می‌کنند، با استفاده از چنین فرصتی می‌توانند منبع درآمد خوبی را برای خود ایجاد کنند.

به عنوان مثال فرض کنید 40 درصد از بودجه بازاریابی یک محصول 100 هزارتومان باشد، اگر شما برای همکاری در فروش، لینک این محصول را در کانال‌های ارتباطی خود قرار دهید یا به دوستان و آشنایان خود بدهید، اگر از طریق آن اقدام به خرید محصولی صورت پذیرد، آن مبلغ (100 هزار تومان) به شما تعلق می‌گیرد. اگر 10 نفر این محصول را خریداری کنند، شما به راحتی می‌توانید مبلغ 1 میلیون تومان را دریافت کنید و آن کسب‌وکار هم رونق پیدا خواهد کرد.

در مینی‌کالا استخدام شوید

به غیر از موارد فوق که از طریق آن می‌توانید به درآمد برسید، مینی‌کالا 20 هزار نیرو هم استخدام می‌کند . برای کار کردن در مینی‌کالا کافیست که به بخش «استخدام شوید» در سایت سر بزنید و فرم استخدام را تکمیل کنید. کارگروهی، اشتیاق برای تعالی، مشتری محوری و نتیجه‌گرایی جزو ارزش‌های این شرکت است.

برای انجام فرایند استخدام و کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ می‌توانید اپلیکیشن مینی‌کالا را از اینجا دانلود کنید و تمامی این اتفاقات را درون آن رقم بزنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید