آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ آذرماه را ۴۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۲۰۰۳
بازدید : ۵۵۸۲

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۴ آذرماه ۴۲ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۶۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۲۴ هزار و ۲۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

در شبانه رو گذشته ۲۱ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند، اما بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استان‌های فارس با ۷ نفر و تهران و کرمان با ۵ نفر بوده است.

دو هزار و ۷۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۱ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۳۱۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٩٨٢ هزار و ۵۷۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۷۸ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۷۶۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۱۰۸ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۴۷ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۴۷ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۸۳۶ هزار و ۹۲۴ نفر (۹۹۸ نفر)

۲. برزیل ۶۱۸ هزار و ۲۲۸ نفر (۱۰۰ نفر)

۳. هند ۴۷۹ هزار و ۶۵۷ نفر (۹۷۸ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۸ هزار و ۳۵۹ نفر (۱۹۸ نفر)

۵. روسیه ۳۰۱ هزار و ۲۷۱ (یک هزار و ۳۴ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۹۹۲ نفر (۷۱ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۶ هزار و ۷۹۱ نفر (۴۴ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۴ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۴۶۰ نفر (۹۷ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر (۵۱)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید