پروباکس ۲۰۲۲؛ محصول ساده و جدید تویوتا

پروباکس ۲۰۲۲؛ محصول ساده و جدید تویوتا

تویوتا در تصاویر مرتبط به تریم‌های جی تی و همچنین تی آر دی اشاره داشته که نمونه جی تی دارای آپشن شامل شیشه‌های برقی جلو، آینه تاشوی الکتریکی، سوکت برق ۱۰۰ ولت و شیشه ایمنی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۲۰۰۹
بازدید : ۶۳۱۴

پروباکس نام محصولی از تویوتا است که اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی و در سال ۲۰۱۵ یک فیس لیفت را پیشت سر گذاشت. این خودرو در کلاس ال سی ویی یا همان ون تجاری سبک قرار می‌گیرد. اکنون مدل ۲۰۲۲ توسط تویوتا معرفی شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

طراحی نمای ظاهری همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بسیار ساده و ابتدایی است، اما وقتی به لوگوی کمپانی ژاپنی در قسمت دماغه می‌رسیم این سادگی را به نوعی در قالب زیبایی و اعتماد می‌پذیریم و این چیزی نیست جز قدرت یک برند که طی سال‌های متمادی از تلاش و خلاقیت شکل گرفته است.

فضای کابین نیز بسیار ساده و دور از شرایطی است که در محصولات روز سراغ داشته ایم. اما به هر ترتیب تویوتا این خودرو را با هدف کاربردی بویژه برای حمل و نقل شرکت‌ها طراحی کرده و حتی آنرا برای خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد نمی‌دهدف پس اینجا فقط صحبت از استفاده تجاری و کار است!

در بخش پیشرانه نیز، هم اکنون پروباکس با تپنده ۱.۳ لیتری ۴ سیلندر ۹۴ اسب بخاری به عنوان گزینه پایه ارائه می‌شود. همچنین پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۰۷ اسب بخاری و ۱.۵ لیتری هیبرید نیز در کاتالوگ فروش تویوتا قرار می‌گیرد.

تمامی این تریم‌ها با جعبه دنده سی وی تی ارائه می‌شوند و سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن قابل گزینش خواهد بود. تویوتا در تصاویر مرتبط به تریم‌های جی تی و همچنین تی آر دی اشاره داشته که نمونه جی تی دارای آپشن شامل شیشه‌های برقی جلو، آینه تاشوی الکتریکی، سوکت برق ۱۰۰ ولت و شیشه ایمنی می‌شود.

در تریم تی آر دی نیز جزئیات اسپرت بدنه مانند اسپلیتر جلو، رینگ ۱۴ اینچی متفاوت و ... ارائه می‌شوند. قیمت پایه برای پروباکس از ۱۳۰۵۴ دلار آغاز و به ۱۷۶۳۲ دلار می‌رسد. البته این قیمت‌ها مربوط به بازار ژاپن است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید