تصادف مرگبار؛ ۱۰ کشته در صبح خونین جاده اهواز

تصادف مرگبار؛ ۱۰ کشته در صبح خونین جاده اهواز

در این تصادف زنجیره‌ای ۹ نفر از کارگران سرنشین مینی‌بوس جان خود را از دست دادند، گفت: اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر : ۱۰۲۰۲۲
بازدید : ۴۹۵۹

برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام با مینی‌بوس حامل کارگران منجر به تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم اهواز و مرگ ۱۰ نفر شد.

عارف اصل شرهانی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان در تشریح این حادثه خونین گفت: ساعت ۰۷:۰۷ صبح شنبه وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز - خرمشهر به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع‌رسانی شد؛ بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند و در نخستین بررسی‌ها مشخص شد تصادف بین یک دستگاه کامیون ایسوزو، مینی بوس، رانا و پژو ۴۰۵ رخ داده که خودروی رانا به طور کامل در آتش سوخته است.

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۹ نفر از کارگران سرنشین مینی‌بوس جان خود را از دست دادند، گفت: اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

افزایش قربانیان

سرهنگ رضا دولتشاهی، فرمانده پلیس راه خوزستان نیز با بیان اینکه تعداد کشته‌های تصادف زنجیره‌ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر به ۱۰ نفر رسیده، گفت: علت اولیه حادثه برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی‌بوس حامل کارگران یک شرکت بود که راننده کامیون ایسوزو نیز در این تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ دولتشاهی گفت: کمیسیونی برای بررسی کارشناسی این حادثه (تصادف) تشکیل خواهد شد تا مقصر یا مقصران واقعی آن مشخص شوند.

علی پهلوان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان) ۱۰ نفر از سرنشینان مینی‌بوس و راننده ایسوزو فوت کرده و مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

عرفان مردانی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص جزئیات سانحه رانندگی در محور اهواز- خرمشهر گفت: این سانحه ۱۳ مصدوم داشته است که ۱۰ مصدوم به خرمشهر و سه مصدوم به اهواز منتقل شدند. حال دو مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

دستور دادستان برای شناسایی مقصران

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به دادستان خرمشهر دستور داد تا در خصوص تصادف زنجیره‌ای صبح شنبه در جاده خرمشهر - اهواز، بررسی و پیگیری فوری را انجام دهد.

وی گفت: دستور رسیدگی در خصوص مشخص شدن مقصران اعم از رانندگان یا سایر عوامل تأثیرگذار در وقوع این حادثه صادر شده است.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید