قیمت بیت کوین، امرو ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

قیمت بیت کوین، امرو ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

قیمت بیت امروز ۷ دی ماه با ۲.۲۹ درصد کاهش نرخ به ۴۹,۷۴۷ دلار معادل ۱,۵۰۰,۹۱۶,۷۳۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۰۹۳
بازدید : ۴۲۱۳

فرادید | بیت کوین بار دیگر از کانال ۵۰ هزار دلار عقب نشینی کرد. امروز ۷ دی ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۲۹ درصدی به ۴۹,۷۴۷ دلار معادل ۱,۵۰۰,۹۱۶,۷۳۷ تومان رسید.

بیت کوین پس از ماندن بالای ۵۰,۰۰۰ دلار در روز کریسمس، در ۲۶ دسامبر (۵ دی) با فشار فروش مواجه شد. یکی از دلایل احتمالی کاهش قیمت بیت کوین، افزایش جریان ورودی به صرافی بایننس است.

به گزارش فرادید؛ علیرغم افت اندک دیروز، طی هفت روز گذشته قیمت بیت کوین ۶ درصد افزایش داشته است. قیمت این رمزارز همچنان در کانالی قرار دارد که به نظر می‌رسد در حال آماده شدن برای یک حرکت صعودی است.

تا زمانیکه قیمت بالاتر از سطح ۴۷ هزار دلار باقی بماند، خریداران وضعیت بازار را کنترل می‌کنند. در صورتیکه خریداران بتوانند بالاتر از منطقه ۵۰ هزار دلار ثابت بمانند، احتمال ۵۳ هزار دلاری شدن بیت کوین تا پایان سال وجود دارد.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و احتمالا بعد از آن کاهش هزینه و سرعت برای شبکه‌های ارز دیجیتال مهم می‌شود.

ریکاردو پلیگو، میلیاردر مکزیکی در پیام ویدئویی خود که به مناسبت سال نو ضبط شده بود، فالوئر‌های خود را به خرید بیت کوین ترغیب کرد.

ریکاردو، بنیانگذار و رئیس شرکت سالیناس، اکنون سومین فرد ثروتمند دنیاست. وی در پیام خود در توییتر بیان داشت، از پول‌های فیات دوری کنید. خواه دلار باشد، یورو یا ین، تفاوتی ندارد. این پول‌ها دروغ‌های کاغذی هستند. بانک‌های مرکزی بیش از هر زمان دیگری در حال چاپ پول می‌باشند.

وی در ادامه توصیه می‌کند، بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید. همچنین، او به مزایای حواله‌های بیت کوین اشاره کرد که می‌تواند با انتقال پرداخت‌های فرامرزی به آمریکا یک بازار بالقوه ۴۰ میلیارد دلاری برای مکزیک ایجاد کند.

مایکل سیلر، مدیرعامل مایکرواستراتژی در مصاحبه اخیر با The Information که این هفته منتشر شد، در مورد استراتژی بیت کوین خود و پیش بینی قیمت بیت کوین صحبت کرد؛ سیلور فاش کرد که او شخصاً حداقل ۱۷۷۳۲ بیت کوین دارد و با قیمت فعلی بیت کوین، ذخیره بیت کوین او تقریباً ۸۵۸ میلیون دلار می‌ارزد.

مدیر اجرایی مایکرواستراتژی هرگز هیچ یک از بیت کوین‌های خود را نفروخته است و معتقد است که بیت‌کوین به ۶۰۰۰۰۰ دلار در آینده کوتاه و در نهایت به ۶ میلیون دلار برسد.

لارک دیویس، تحلیل‌گر ارز‌های دیجیتال می‌گوید که بیت کوین ممکن است با خروج از روند نزولی اخیر، برای سود‌های جدید آماده شود. او در توییتی نوشت: «بیت کوین از روند نزولی خارج شده و در حال حاضر، بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه معامله می‌شود.»

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید