هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بر اساس نقشه‌های تحلیلی سازمان هواشناسی ایران، امروز ۷ دی ماه در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی جوی آرام خواهیم داشت

کد خبر : ۱۰۲۱۰۵
بازدید : ۳۹۰۰

فرادید |

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز ۷ دی ماه جوی آرام در کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور و در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز سیب بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات استان‌های فارس و کرمان سبب بارش برف می‌شود.


پنجشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان‌های اصفهان، لرستان و ایلام بارش خواهیم داشت. شدت بارش‌ها در این دو روز در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و نیمه جنوبی خوزستان است.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز جمعه عمده بارش‌ها در نیمه شرقی کشور خواهد بود و در جنوب غرب، غرب همچنین در استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ورود موج بارشی جدیدی از سمت جنوب به کشور طی روز شنبه در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سبب بارش می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده مواج خواهند بود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۱۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای ۱- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید