آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بر اساس آمارِ فوتی‌های کرونا، امروز ۷ دی ماه متأسفانه ۴۰ نفر از هموطنانمان بر اثر این بیمار جان باختند.

کد خبر : ۱۰۲۱۲۵
بازدید : ۶۴۴۴

فرادید | وزارت بهداشت امار فوتی‌های کرونا امروز ۷ دی ماه را ۰ نفراعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۵۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۳۰ هزار و ۶۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

در شبانه رو گذشته مجددا ۲۵ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند، اما بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استان‌های اصفهان با ۱۲ نفر و تهران با ۷ نفر بوده است. در این بازه زمانی، در ۱۶ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۹ استان نیز، یک فوتی داشته اند.

دو هزار و ۷۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۶۹ هزار و ۷۱۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۸۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۶۹۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۳ هزار و ۶۸۳ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۵۰ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۵۱۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۸۳۸ هزار و ۷۷۵ نفر (۲۸۰ نفر)

۲. برزیل ۶۱۸ هزار و ۴۸۴ نفر (۲۷ نفر)

۳. هند ۴۷۹ هزار و ۹۹۷ نفر (۳۱۵ نفر)

۴. مکزیک ۳۰۲ هزار و ۲۶۹ نفر (۹۹۸ نفر)

۵. روسیه ۳۰۲ هزار و ۲۷۱ (یک هزار و ۳۴ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۹۹۲ نفر (۷۱ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۶ هزار و ۷۹۱ نفر (۴۴ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۴ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۴۶۰ نفر (۹۷ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر (۵۲)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید