ماجرای عادل فردوسی‌پور و میثاقی پیچیده شد

ماجرای عادل فردوسی‌پور و میثاقی پیچیده شد

زمینه برای بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳ و اجرای برنامه نود مهیا نیست و هم چنان برنامه فوتبال برتر بازی‌های لیگ برتر را با اجرای میثاقی تحلیل خواهد کرد.

کد خبر : ۱۰۲۱۲۸
بازدید : ۶۹۱۶

چندی پیش و در پی اذعان رییس جدید سازمان صدا و سیما مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور برای بازگشت به تلویزیون هیچ مشکلی ندارد رسانه‌ها خبر دادند که مجری برنامه نود به سرعت به شبکه ۳ بر می‌گردد و برنامه خود را به روی آنتن خواهد بود.

در صورتی که انجام این کار موازی کاری خواهد بود و اگر روزی زمینه بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه مهیا شود او باید برنامه جدیدی را تدوین و طراحی کند.

بعد از اینکه سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت برنامه نود به روی آنتن نرود برنامه فوتبال برتر جایگزین برنامه ۹۰ شد و یکی دو فصلی است به جای برنامه نود بازی‌های لیگ برتر را با اجرای میثاقی تحلیل می‌کند و شبکه ۳ دیگر نیاز به اجرای برنامه جدیدی در این بخش نمی‌بیند. از همه مهمتر اینکه برنامه شب‌های فوتبال هم در شبکه ورزش بازی‌های لیگ برتر را تجزیه و تحلیل می‌کند.

با وجود صحبت‌های رییس جدید سازمان و صدا و سیما به نظر می‌رسد زمینه برای بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون مهیا نشده است چرا که در غیر اینصورت دست کم او بازی‌های لیگ برتر و بازی‌های خارجی را در شبکه ۳ و دیگر شبکه‌ها گزارش می‌کرد.

به نظر می‌رسد در چنین وضعیتی عادل فردوسی پور هم خیلی مایل به اجرای گزارش نیست.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید