دختر ۳‌ساله؛ قربانی اختلاف مادر و ناپدری

دختر ۳‌ساله؛ قربانی اختلاف مادر و ناپدری

به دلیل اختلافاتی که با زنم داشتم از دست او عصبانی بودم و به همین دلیل روز حادثه از سر خشم دختر او را کتک زدم و بعد از اینکه فهمیدم چه بلایی سر این کودک آورده‌ام، فرار کردم.

کد خبر : ۱۰۲۲۳۰
بازدید : ۴۸۲۲

مردی که دختر خردسال همسرش را به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد و در حال حاضر تحقیقات از او ادامه دارد.

کارآگاهان جنایی استان مازندران وقتی از مرگ مشکوک دختربچه‌ای سه‌ساله در بیمارستان مطلع شدند، به محل رفتند و بررسی‌های خود را آغاز کردند. تیم پزشکی به مأموران توضیح دادند روی بدن این کودک آثار ضرب و جرح وجود دارد و به نظر می‌رسد او به‌خاطر ضرباتی که به بدنش وارد شده جان باخته است.

آن‌ها همچنین توضیح دادند این کودک دیر به بیمارستان منتقل شده است. مأموران در گام بعدی از مادر کودک تحقیق کردند. این زن که داغدار فرزندش بود، شوهرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد.

او گفت: من به‌تازگی ازدواج کرده‌ام، اما با همسرم اختلاف داشتم و در نهایت شوهرم دخترم را به باد کتک گرفت و او را به‌شدت زد. وقتی دیدم دخترم بدحال است، خواستم او را به بیمارستان برسانم، اما همسرم مانع من شد تا اینکه بالاخره او خانه را ترک کرد و من فرزندم را به بیمارستان رساندم، اما دیگر دیر شده بود.

کارآگاهان وقتی فهمیدند ناپدری عامل این جنایت است، تحقیقات خود را برای دستگیری او پی گرفتند، اما فهمیدند این مرد به مکانی نامعلوم گریخته و پنهان شده است.

پلیس تمام سرنخ‌های موجود را دنبال کرد تا اینکه مشخص شد متهم به شهر مشهد فرار کرده است. به این ترتیب تیمی از مأموران نیابت قضائی دریافت کردند و بعد از رفتن به مشهد، توانستند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند. آن‌ها مرد قاتل را در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت کردند.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به کشتن فرزند همسرش اعتراف کرد و گفت: به دلیل اختلافاتی که با زنم داشتم از دست او عصبانی بودم و به همین دلیل روز حادثه از سر خشم دختر او را کتک زدم و بعد از اینکه فهمیدم چه بلایی سر این کودک آورده‌ام، فرار کردم.

بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید