قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۲ دی ماه با ۱.۲۸ درصد افزایش نرخ به ۴۷,۴۸۲ دلار معادل ۱,۴۲۴,۸۱۶,۱۱۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۲۵۸
بازدید : ۴۱۹۷

فرادید | بیت کوین وارد مدار صعودی شد. امروز ۱۲ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۲۸ درصد به ۴۷,۴۸۲ دلار معادل ۱,۴۲۴,۸۱۶,۱۱۵ تومان رسید.

پس از شکست قیمت و غلبه بر مقاومت ۵۲,۰۰۰ دلار در اوایل این هفته، بیت کوین طی چند روز بیش از ۵۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۴۷,۰۰۰ دلار رسید. دیروز زمانی که بیت کوین یک پامپ قیمت ناگهانی را آغاز و بیش از ۱۵۰۰ دلار به بالا حرکت کرد، وضعیت تا حدودی تغییر نمود و به بالای ۴۸,۵۰۰ دلار رسید.

هرچند نتوانست به مسیر صعودی خود ادامه دهد و با به بازی بازگشتن خرس ها، این دارایی بیش از ۲۵۰۰ دلار سقوط کرد. بنابراین، قیمت بیت کوین تا زیر ۴۶,۰۰۰ دلار کاهش یافت که پایین‌ترین سطح قیمت در بیش از ده روز اخیر بود. با وجود بهبود ۱۰۰۰ دلاری که از آن زمان حاصل شد، ارزش بازار بیت کوین به زیر ۹۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش فرادید؛ با افت این روز‌های بازار ارز‌های دیجیتال، دیگر کمتر کسی حرف از تارگت‌های فضایی بیت کوین می‌زند و انتظارات از این ارز دیجیتال، واقع بینانه‌تر شده اند.

در چنین شرایطی، منتقدان بازار ارز‌های دیجیتال هم فرصت را مناسب دیده اند تا با اطمینان بیشتری انتقاد‌های خود از ارز‌های دیجیتال را بیان کنند. یکی از این افراد پیتر شیف، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی Euro Pacific Capital است که شرایط فعلی بیت کوین را با سقوط سال ۲۰۱۳ مقایسه کرده و گفته اگر همان اتفاقات تکرار شوند، بیت کوین تا سپتامبر ۲۰۲۳ به زیر ۱۲ هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود و بازار رمزارز‌ها به نوعی روز لبه تیغ قرار دارد. اگر محدوده ۴۷ هزار دلار از دست برود اولین حمایت برای بیت‌کوین محدوده ۴۵ هزار دلار است و اگر این ناحیه از دست برود حمایت بعدی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

در مقابل اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت ۵۳ هزار دلار را پشت سر بگذارد بازار روندی صعودی پیدا می‌کند.

برخی کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت بیت کوین به اندوختگی ادامه می‌دهد و به زودی شکستی اتفاق خواهد افتاد. برای کل ماه دسامبر قیمت بیت کوین بین سطح ۴۶ تا ۵۰ هزار قرار داشت. در حالیکه کندل روزانه با نمایش یک پرچم نزولی، افت بیشتر قیمت را نشان می‌دهد، نمودار شکل و نقطه چیز دیگری می‌گوید.

خطر سقوط قیمت برای بیت کوین همچنان وجود دارد. باید مراقب حرکت قیمت به زیر سطح ۴۶هزار دلار باشید، چون ممکن است موجب سقوط قیمت تا سطح ۳۰ هزار دلار شود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید