قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

تحقیقات میدانی نشان می‌دهد ظرف روز‌های اخیر نه تنها مالکان واحد‌های کوچک و میان متراژ مصرفی، بلکه مالکان واحد‌های بزرگ متراژ در نقاط مختلف شهر به‌ویژه در مناطق یک تا پنج نیز به عرضه املاک خود برای فروش ترغیب شده اند.

کد خبر : ۱۰۲۳۲۴
بازدید : ۶۳۹۵

تازه‌ترین آمار‌های رسمی از حجم معاملات بازار مسکن در هفته‌های اخیر حکایت از آن دارد که بر میزان خرید و فروش افزوده شده، اما قیمت مسکن تغییر چندانی نکرده است.

بانک مرکزی در گزارش اخیر خود درباره تحولات بازار مسکن شهر تهران در آذرماه میانگین قیمت مسکن در معاملات شهر تهران را ۳۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان اعلام کرد که حدود ۶۰۰‌هزار تومان بیشتر از آبان است. این در حالی است که حجم معاملات ماهانه از ۷ هزار و ۳۰۰ فقره به ۹‌هزار و ۸۰۰ فقره افزایش یافته است که رشد قابل‌توجهی در شرایط رکودی به شمار می‌آید.

به نظر می‌رسد افزایش حضور فروشنده‌ها در بازار مسکن متقاضیان خرید را به ورود و معامله در این بازار ترغیب کرده است. تحقیقات میدانی نشان می‌دهد ظرف روز‌های اخیر نه تنها مالکان واحد‌های کوچک و میان متراژ مصرفی، بلکه مالکان واحد‌های بزرگ متراژ در نقاط مختلف شهر به‌ویژه در مناطق یک تا پنج نیز به عرضه املاک خود برای فروش ترغیب شده اند.

به این ترتیب اکنون در بازار مسکن سبد متنوعی از املاک در گروه‌های متراژی مختلف وجود دارد که می‌تواند به نیاز‌های بخش زیادی از جست وجوگران ملک پاسخ دهد.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید