قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۹ دی ماه با ۰.۶۷ درصد افزایش نرخ به ۴۲,۱۸۴ دلار معادل ۱,۲۰۸,۶۷۷,۰۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۴۸۳
بازدید : ۶۰۲۳

فرادید | بیت کوین بار دیگر در مسیر صعودی گرفت و باید دید رشد نرخ آن ادامه خواهد داشت یا خیر؟ امروز ۱۹ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۶۷ درصد به ۴۲,۱۸۴ دلار معادل ۱,۲۰۸,۶۷۷,۰۶۰ تومان رسید.

روز گذشته قیمت بیت کوین در محدوده ۴۱ هزار دلار در نوسان بود، ولی امروز با اصلاح جزئی به بالای ۴۲,۰۰۰ دلار بازگشته است.

هرچند تحلیلگران انتظار دارند با کمتر شدن حجم پوزیشن‌های معاملاتی اهرمی در بازار معاملات آتی وضعیت بازار بهتر شده و قیمت بیت کوین بعد از این، نوسانات کمتری را شاهد باشد، ولی از دست رفتن چندین حمایت مهم می‌تواند نشانگر افت شدیدتر قیمت در آینده نزدیک باشد.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۴۲,۱۸۴ دلار در حال ترید شدن است و ارزش بازار آن به زیر ۸۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. در همین حال دامیننس بیت کوین نیز به ۳۹.۹% رسیده است.

روند نزولی فعلی در بازار ارز دیجیتال عمدتا از آمادگی فدرال رزرو برای مقابله با نرخ تورم نشات می‌گیرد. بر اساس صورتجلسه نشست ماه دسامبر (آذر-دی) این بانک که روز چهارشنبه منتشر شد، افزایش احتمالی نرخ بهره زودتر و سریع‌تر از آنچه انتظار میرود، صورت خواهد گرفت.

این اقدامات باعث حذف نقدینگی از این سیستم می‌شود که در نتیجه، می‌تواند علمکرد قابل توجه دارایی‌های پررشد و سوداگرانه را کمرنگ کند.

مت مالی (Matt Maley)، استراتژیست ارشد بازار در شرکت Miller Tabak + Co عنوان کرد: در صورتی که فدرال رزرو تندروتر عمل کند، آسیب پذیری دارایی‌های پرریسک از قبیل رمزارز‌ها، افزایش می‌یابد. او اعلام کرد: «ارز‌های رمزنگاری شده از تزریق نقدینگی عظیم فدرال رزرو از سال ۲۰۲۰ بهره بردند.»

همچنین او در یادداشتی تاکید کرد: این رمزارز به سمت مرز ۱۰۰هزار دلاری پیش می‌رود. کریپتو‌ها در میان مخاطرات و حدس و گمان‌ها در صدر قرار دارند. باتوجه به سیاست‌های اخیر فدرال‌رزرو، بیت کوین می‌تواند به یک پناهگاه برای سرمایه‌های بازار بدل شود.

بنا بر اعلام مایک مک گلون (Mike McGlone) از بلومبرگ اینتلیجنس، سطح ۴۰,۰۰۰ دلاری، یک حمایت تکنیکال مهم برای این رمزارز است. ارز‌های دیجیتال، وسیله مهمی برای تعیین میزان ریسک پذیری در بین سرمایه گذاران است. با این حال، وی پیش بینی کرد که بیت کوین در نهایت با دیجیتالی شدن جهان، توسعه می‌یابد.

تحلیلگران انتظار دارند که قیمت ارز‌های دیجیتال با توجه به نشانه‌هایی از شرایط بازار سالم تر، تثبیت شوند. بیت‌کوین از نظر ارزش در سال پیش سقوط بزرگی را تجربه کرد. اما پیش‌بینی‌هایی وجود دارد که هنوز هم می‌تواند در مقطعی از سال جاری به سطح ۱۰۰هزار دلاری برسد.

از طرف دیگر، مایکل ون‌دپوپ یکی از معروف‌ترین تحلیل‌گران بازار رمزارز‌ها نگاهی عمیق‌تر به بیت‌کوین انداخته و قیمت بیت‌کوین را از ماه اردیبهشت تاکنون مورد بررسی قرار داده است، وی معتقد است برای اینکه بیت‌کوین بتواند به روند صعودی برگردد، باید با افزایش حجم خرید به بالای سطح ۴۶ هزار دلار برسد.

در صوت موفق نبودن قیمت در مسیر برگشت به بالای ۴۶ هزار دلار، احتمال زیاد بازار رمزارز‌ها یک دوره اصلاح طولانی‌مدت را تجربه کند. در این شرایط احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین حتی به محدوده ۳۰ هزار دلار هم وجود دارد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید