قتل مادر به دست پسر مجنون

قتل مادر به دست پسر مجنون

نمی‌دانم چرا پسرم ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و مادرش را کتک زد و بعد هم با چاقو او را به قتل رساند. خواستم دست او را بگیرم، اما حریف پسرم نشدم و خودم هم مجروح شدم.

کد خبر : ۱۰۲۵۲۱
بازدید : ۶۳۵۳

پسر جوانی که مادرش را به قتل رسانده بود، از سوی کمیسیون ۳ نفره پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد. رسیدگی به این پرونده از ظهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت امسال و با گزارش قتل زن ۷۵ ساله‌ای به بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.

با اعلام این خبر بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه شدند. با حضور در محل آن‌ها با جسد زن سالخورده در حالی مواجه شدند که در چند قدمی او همسر مجروحش قرار داشت و پسرش که عامل این جنایت بود در سالن پذیرایی بود.

در نخستین تحقیقات، دختر مقتول که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود، گفت: یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت صدای درگیری از خانه‌مان می‌آید، بعد هم خودم را بلافاصله به خانه رساندم. با کلیدی که داشتم در را باز کردم، اما با جسد خونین مادر و بدن نیمه جان پدرم روبه‌رو شدم.

شاهدی برای جنایت

مرد سالخورده که توسط پسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در تحقیقات گفت: نمی‌دانم چرا پسرم ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و مادرش را کتک زد و بعد هم با چاقو او را به قتل رساند. خواستم دست او را بگیرم، اما حریف پسرم نشدم و خودم هم مجروح شدم.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پسر جوان دچار بیماری دوقطبی است، اما اینکه در زمان جنایت جنون داشته است یا خبر، دلیلی بود که بازپرس جنایی او را به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی فرستاد.

با انجام معاینات و آزمایشات صورت گرفته از سوی کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی، جنون پسر ۳۶ ساله تأیید شد و کمیسیون اعلام کرد، متهم در زمان وقوع جرم جنون داشته است. به دستور بازپرس جنایی او روانه بیمارستان روانی شد تا در آنجا تحت درمان قرار گیرد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید