قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۱ دی ماه با ۰.۳۸ درصد افزایش نرخ به ۴۲,۱۸۸ دلار معادل ۱,۱۹۲,۹۲۸,۹۸۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۵۴۴
بازدید : ۷۶۶۰

فرادید | در روز‌های گذشته بیت کوین بدون نوسان بوده است. امروز ۲۱ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۳۸ درصد به ۴۲,۱۸۸ دلار معادل ۱,۱۹۲,۹۲۸,۹۸۲ تومان رسید. دیروز بیت کوین پشتیبانی بالای ۴۰ هزار دلار را تثبیت کرد. مقاومت نیز نزدیک به ۴۵ هزار دلار بود.

فشار فروش بیت کوین (BTC) پس از کاهش قیمت هفته گذشته در حال کاهش است. این رمزارز پشتیبانی کوتاه مدتی در حدود ۴۰ هزار دلار دارد، اگرچه به نظر می‌رسد قیمت صعودی آن در حدود ۴۳ هزار تا ۴۵ هزار دلار محدود باشد.

به گزارش فرادید؛ با توجه به انتظارات بانک گلدمن ساکس مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است نرخ بهره را بیشتر از آنچه پیشتر اعلام کرده بود، افزایش دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ ترمینال، غول بانکی گلدمن ساکس انتظار دارد که فدرال رزرو نه سه بار بلکه چهار بار، نرخ بهره را در سال جاری افزایش دهد.

در ۶ ژانویه (۱۶ دی)، زمانی که بیت کوین از ناحیه ۴۶,۵۰۰ دلاری به ناحیه ۴۲,۰۰۰ دلاری سقوط کرد، رسانه U.Today سه دلیل احتمالی برای افت ناگهانی قیمت را به اشتراک گذاشت: انتشار صورتجلسه فدرال رزرو یکی از آن‌ها بود. این صورتجلسه حاکی از آن است که فدرال رزرو در اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) سال جاری، نرخ بهره را افزایش می‌دهد.

کارشناسان معتقدند تورم بالاتر می‌تواند موجب سقوط بیشتر قیمت بیت کوین تا سطح ۳۰ هزار دلار شود. به نظر می‌رسد این هشدار علیه تصمیمات فدرال رزرو آمریکا برای محدودیت تشدید سرعت برنامه خرید دارایی خود و به دنبال آن، سه افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ باشد.

الکس کروگر، بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی نیویورک اظهار داشت، با اعلام نتایج تورم آمریکا در روز چهارشنبه که شاید بیش از انتظار باشد، ممکن است قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلارافت پیدا کند.

کروگر همچنین خاطرنشان کرد که بیت کوین در حال حاضر از بالاترین رکورد خود بسیار افت کرده است. تا جاییکه اکنون از نظر تکنیکال در منطقه اشباع خرید قرار دارد. بنابراین، اگر CPI در جهت نزولی باشد، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین برای مدتی بالا رود و روند صعودی داشته‌باشد.

از طرف دیگر مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، ۴۰ هزار دلار را یک سطح حمایتی مهم در بازار بیت کوین خواند. همچنین، وی پیش‌بینی کرد که با دیجیتال شدن دنیا و با در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان وثیقه، این ارز دیجیتال در نهایت از فاز نزولی خود خارج شود.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید