سبدگردانی با سرمایه کم چطور امکان پذیر است؟

سبدگردانی با سرمایه کم چطور امکان پذیر است؟

برای استفاده از سرویس سبدگردانی که تنها یکی از خدمات متنوع کارگزاری اقتصاد بیدار است، نیاز به سرمایه‌ی زیاد نیست و با سرمایه‌ی اندک نیز می‌توانید فعالیت خود را به‌طور غیر مستقیم در بازار بورس اوراق بهادر آغاز کنید.

کد خبر : ۱۰۲۵۶۳
بازدید : ۸۹۰۹

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت کافی یا مهارت لازم برای فعالیت مستقیم در بازار بورس را ندارید، بهترین راه حل برای استفاده از بستر سودده بازار بورس این است که از قابلیت سبدگردانی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

برای استفاده از سرویس سبدگردانی که تنها یکی از خدمات متنوع کارگزاری اقتصاد بیدار است، نیاز به سرمایه‌ی زیاد نیست و با سرمایه‌ی اندک نیز می‌توانید فعالیت خود را به‌طور غیر مستقیم در بازار بورس اوراق بهادر آغاز کنید.

سبدگردانی چیست؟

به زبان ساده سبد گردانی یا همان مدیریت پرتفو سپردن سرمایه و دارایی مازاد به متخصصان بازار بورس است. سبدگردان اقتصاد بیدار از معتبرترین شرکت های سبدگردانی ایران تحت مدیریت گروه مالی اقتصاد بیدار است. اگر به هر علتی شرایط فعالیت مستقیم در بازار بورس و بهره بردن از فرصت‌های مالی جذاب بورس را ندارید، می‌توانید دارایی مازاد خود را به متخصصین کارگزاری اقتصاد بیدار بسپارید.

از آن‌جایی که متخصصین با تجربه وظیفه‌ی مدیریت سبد شما را بر عهده دارند، رسیک سرمایه‌گذاری شما به حداقل می‌رسد که این اتفاق از مزیت رقابتی و اصلی در این روش از سرمایه‌گذاری است و خود را از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری جدا کرده است.

در کارگزاری اقتصاد بیدار قرارداد می‌تواند یک ساله باشد و امکان فسخ قرارداد در این مدت برای شما وجود دارد. متخصصین باتجربه‌ی اقتصاد بیدار همواره توانسته‌اند با مدیریت هوشمند میزان ریسک و بازدهی، رضایت سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

حداقل سرمایه برای سبدگردانی

همان طور که تا اینجای این مطلب متوجه شدید یکی از ایده‌آل‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای افراد کم تجربه سرمایه‌گذاری از طریق سبدگردانی است. اما سوال مهمی که در این میان می‌توان پرسید این است که حداقل سرمایه برای استفاده از مزیت‌های سبدگردانی چه میزان است؟

برای پاسخ به این سوال نمی‌توان عدد خاصی را بیان کرد. شرایط سرمایه‌گذاری در بازار بورس به صورت سبدگردانی توسط سازمان بورس با صدور مجوزهایی برای شرکت‌های معتبر همچون اقتصاد بیدار مشخص می‌شود. حداقل میزان قابل قبول کاملا بستگی به شرکت سبدگردان و قرارداد و برنامه های آن دارد.

تلاش سازمان بورس همواره در جهتی بوده است که همه‌ی مردم با هر میزان نقدینگی که دارند بتوانند بیشترین بازدهی و سود را از این بازار کسب کنند.

بنابراین برای پاسخ به این سوال که حداقل سرمایه برای سبدگردانی چه میزان است باید گفت که هرکدام از شرکت های سبدگردانی شرایط متفاوتی دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ای حرفه‌ای و متناسب با دارایی‌تان با متخصصین کارگزاری اقتصاد بیدار تماس حاصل کنید.

صندوق‌های سرمایه‌ گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی دیگر از خدمات کارگزاری‌های فعال در بازار بورس هستند که مجوز آن‌ها توسط سازمان بورس اوراق بهادر صادر شده است.

هدف سیاست‌گذاران سازمان این بوده است که همه‌ی اقشار جامعه با هر شرایط مالی که دارند، بتوانند از این صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهره ببرند. صندوق‌های مختلفی در ایران وجود دارند اما از منظر میزان رسیک سرمایه‌گذاری میتوان این صندوق‌ها را به ۲ دسته تقسیم کرد.

صندوق قابل معامله در بورس

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که ریسک‎‌ پذیری پایینی دارید و هدف‌تان کسب سود بیشتر از بانک است اما همچنان نمی‌خواهید ریسک قابل توجه‌ای را متحمل شوید، در این صورت صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک پایین بهترین، گزینه برای شما هستند.

صندوق سرمایه‌گذاری سپر (صندوق سرمایه گذاری سپر سرمایه بیدار) ، از بهترین گزینه‌های شما برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک پایین می‌باشد.

سیاست مدیران این صندوق، خرید اوراق با سود تضمینی است تا میزان ریسک را کاهش دهد. سود صندوق سپر از بانک بیشتر است، اما به توجه به اینکه ریسک بسیار پایینی دارد، بنابراین میزان سودآوری پایین‌تری نسبت به صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک متوسط دارد، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی

اگر شما دارای روحیه‌ی ریسک‌پذیر هستید و رسیک به جا و فکر شده را منطقی می‌دانید، در این صورت صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک متوسط گزینه‌ی خوبی برای شما هستند.

این دسته از صندوق‌ها نسبتا ریسک دارند و البته از طرفی دارای سود مناسبی هم هستند. صندوق‌سرمایه‌گذاری ارزش آفرین بیدار از صندوق های سهامی مطرح بازار سرمایه است. جزییات بیشتر این صندوق را می‌توانید از مشاوران کارگزاری اقتصاد بیدار دریافت کنید.

فواید سرمایه‌ گذاری با سرمایه اندک

برخی به اشتباه فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری با سرمایه کم هیچ گاه نتایج دلچسب و رضایت بخشی را به‌همراه ندارد. در صورتی که به چند دلیل بسیار مهم، سرمایه‌گذاری با سرمایه‌ی کم می‌تواند بسیار آموزنده و حتی رضایت بخش باشد.

هر میزان ثروتی که داشته باشید، همواره پیشنهاد کارشناسان خبره بازار بورس، این است که، ابتدای مسیر خود در بورس را با سرمایه‌ کم شروع کنید. با سرمایه‌ی اندک می‌توانید تجربه‌ی لازم برای حضور ادامه‌دار و موفقیت آمیز در بازار بورس را کسب کنید.

سرمایه‌گذاری با سرمایه اندک به شما این اجازه را می‌دهد تا بازار را با دیدی متفاوت و شاید بلند مدت‌تر ببینید و از این‌رو نسبت از هیجانات کوتاه مدت بازار آسیب کم‌تری می‌بینید.

ایجاد سبد مناسب با میزان ریسک پذیری شما

هدف کارگزاری اقتصاد بیدار به عنوان یکی از بهترین‌ شرکت‌ها در زمینه‌ی مدیریت سبد بورسی، این است که بر اساس میزان ریسک پذیری شما سرمایه‌گذاران، سبد مناسبی تهیه کند. به همین دلیل پس از مشاوره‌ای تخصصی و منحصر به فرد، متخصصین اقتصاد بیدار با توجه به میزان ریسک پذیری، استراتژی زمانی و سلیقه‌تان، سبدی با پتانسیل بالا را برای‌تان انتخاب خواهند کرد.

ایجاد سودی مناسب و معقول با توجه به رفتار ریسکی شما در بازارهای مالی، هدف اصلی مدیران کارگزاری اقتصاد بیدار است. یکی از فاکتورهایی که در انتخاب سهم برای سبد شما بسیار مهم است بحث ظرف زمانی شما است. داشتن استراتژی کوتاه یا بلند مدت است که سهمی را برای شما مناسب و سهمی دیگر را برای سبد شما، نامناسب جلوه می‌دهد.

تهیه‌ی سبدی متنوع از صنایع و گروه‌های مختلف از تکنیک‌هایی است که رسیک سبد شما را پایین می‌آورد و مصداقی برای قرار ندادن همه‌ی تخم مرغ‌ها در یک سبد است. همه‌ی این نکات توسط مدیران سبدهای اقتصاد بیدار رعایت می‌شود تا رضایت شما، به عنوان سرمایه‌گذار، به بهترین شکل ممکن جلب شود.

سرمایه گذاری مستقیم

اگر به هر دلیلی تمایل به سپردن سرمایه خود به شرکت های سبدگردان ندارید و سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری را در برنامه تان نیست، باید به صورت مستقیم در بورس سرمایه گذاری کرده و خودتان خرید و فروش کنید. برای سرمایه گذاری مستقیم باید کد بورسی بگیرید و در کارگزاری ثبت نام کنید . سرمایه گذاری مستقیم، زمان زیادی از سرمایه گذار می گیرد و نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. اگر دغدغه مالی دارید و مهارت و تجربه کافی برای خرید و فروش مستقیم را ندارید، پیشنهاد ما به شما، سرمایه گذاری غیر مستقیم است.

جمع بندی

در بازار سرمایه ایران، هر کارگزاری باید شرایط خاصی را داشته باشد تا مجوز سبدگردانی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند. مدارک حرفه‌ای، توانایی نیروی انسانی‌، سرمایه در اختیار و سایر امکانات از جمله شرایطی هستند که برای کسب مجوز لازم هستند.

کارگزاری اقتصاد بیدار با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، تمامی این شرایط را برای سبدگردانی و مدیریت پرتفو دارد و توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما هم می‌توانید با هر میزان نقدینگی که دارید، بواسطه‌ی کارگزاری اقتصاد بیدار، از بازار بورس بهره ببرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید