ویدئو/ شکارگاه‌های ایران به روی آمریکایی‌ها باز است؟!

ویدئو/ شکارگاه‌های ایران به روی آمریکایی‌ها باز است؟!

ممنوعیت صدور مجوز شکار برای اتباع آمریکایی با دستور دادستانی کشور، همچنان برقرار است و همه محدودیت‌ها همچنان پابرجا و لازم‌الاجراست. 

کد خبر : ۱۰۲۶۵۹
بازدید : ۵۸۸۸

یک برگزارکننده تور‌های شکار در ایران، در نمایشگاه شکار و ماهیگیری در دالاس آمریکا ادعا می‌کند که شکارگاه‌های ایران به روی آمریکایی‌ها باز است!

"آصف الیاسف"، شکارچی و مدیر شرکت گلوبال سافاری در جمهوری آذربایجان و شریک "الف. ش"، برگزارکننده تور‌های شکار در ایران است. او سال‌هاست برای پروانه‌های شکار چهارپایان ایران بازاریابی کرده و در تور‌های شکار همراه مشتریانش به ایران سفر می‌کند.

الیاسف دو سال پیش با انتشار کلیپی در کنار لاشه یک کل ایرانی گفت: مردم ایران عاقل باشند و قدر آنچه برایشان انجام می‌دهیم را بدانند.وی با تبلیغ تور‌های شکار در ایران، در نمایشگاه شکار و ماهیگیری در دالاس ادعا می‌کند که شکارگاه‌های ایران به روی آمریکایی‌ها باز است!

پیش از این، شهاب‌الدین منتظمی؛ مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست در رابطه با ادعای صدور مجوز شکار برای شکارچیان آمریکایی گفته بود: در حال حاضر دستورالعمل "پروانه شکار" (برای اتباع ایرانی و خارجی) فقط برای قرق‌های اختصاصی صادر شده و فقط مجوز‌هایی که در محدوده قرق‌های اختصاصی صادر می‌شود، مورد تأیید سازمان محیط زیست است.

وی تأکید کرده بود که ممنوعیت صدور مجوز شکار برای اتباع آمریکایی با دستور دادستانی کشور، همچنان برقرار است و همه محدودیت‌ها همچنان پابرجا و لازم‌الاجراست.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید