قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۲۶ دی ماه با ۰.۳۶ درصد کاهش نرخ به ۴۳,۰۲۱ دلار معادل ۱,۲۰۶,۱۳۶,۷۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۶۷۲
بازدید : ۵۱۹۳

فرادید | بیت کوین چندروزی است که در کانال ۴۳ هزار دلار باقی مانده است. امروز ۲۶ دی ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۳۶ درصد به ۴۳,۰۲۱ دلار معادل ۱,۲۰۶,۱۳۶,۷۵۶ تومان رسید.

این هفته بیت کوین در بازه‌ای محدود معامله شد و پس از شروعی پر نوسان در سال جدید، کمی آرامش را برای بازار به ارمغان آورد. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ثابت بود و بازده آن طی یک هفته گذشته حدود ۳ درصد افزایش بوده است.

به گزارش فرادید؛ بازدهی هفتگی مثبت ۲.۸ درصد را نشان می‌دهد. ارزش معاملات آن هم طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ میلیارد دلار بوده است.

روند معاملات بیت کوین طی دو سه روز گذشته به گونه‌ای بوده که دیگر آن ترس زیادی که در بازار وجود داشت، دیده نمی‌شود، مگر اینکه دوباره خرس‌ها قدرت زیادی پیدا کنند و بازار را ناگهان به پایین بکشند.

بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی‌مورگان از مشتریانش خواست تا قیمت بیت‌کوین را تا پایان سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کنند. در میان مشتریان این بانک، ۵۵ درصد انتظار دارند که بیت‌کوین در پایان سال در محدوده ۶۰ هزار دلاری یا بالاتر باشد.

نمودار نظر سنجی

نیکولاس پانیگیرتزوگلو، استراتژیت جی‌پی‌مورگان و نویسنده این گزارش نوشته است: «من نسبت به وضعیت نزولی بیت‌کوین شگفت‌زده نشدم.. شاخص بیت‌کوین ما نشان می‌دهد که این ارز در محدوده فروش مازاد قرار دارد.»

وی افزود ارزش منصفانه این رمزارز میان ۳۵ تا ۷۳ هزار دلار است و البته به این موضوع بستگی دارد که نسبت نوسان آن در مقایسه به طلا چقدر باشد. در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلاری در حال نوسان است.

اخیرا، نایب بوکله رئیس‌جمهور السالوادور پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود. بانک جهانی گلدمن‌ساکس هم رسیدن بیت‌کوین به سطح ۱۰۰ هزار دلاری را امکان‌پذیر دانست. پلتفرم وام‌دهی نکسو هم انتظار دارد که بیت‌کوین تا میانه امسال به سطح ۱۰۰ هزار دلاری برسد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید