بهره‌برداری کامل از ایستگاه‌های خط ۷ مترو تهران

بهره‌برداری کامل از ایستگاه‌های خط ۷ مترو تهران

با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر ۱۷ ایستگاه از این خط به بهره‌برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی ۵ ایستگاه دیگر باقی‌مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه‌های خط ۷ سخن گفت.

کد خبر : ۱۰۲۷۳۷
بازدید : ۹۳۶۲

با تکمیل و افتتاح ۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو تهران، این خط به طور کامل مورد بهره‌برداری عموم شهروندان پایتخت قرار خواهد گرفت.

مهندس محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر ۱۷ ایستگاه از این خط به بهره‌برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی ۵ ایستگاه دیگر باقی‌مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه‌های خط ۷ سخن گفت.

یوسفی در ادامه به روند پیشرفت ایستگاه‌های دردست احداث اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم ایستگاه‌های بوستان گفتگو و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از پایان سال جاری تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

سال آینده نیز ایستگاه‌های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط ۷ در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد. مجری خط ۷ مترو، دلیل زمانبر شدن روند تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی را برخی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد نیاز برشمرد که البته در حال پیگیری است.

گفتنی است میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان گفتگو، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای۷۰ درصد است، اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز قابل رفع خواهد بود.

منبع: تهران بهشت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید