قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

قیمت بیت کوین امروز ۵ بهمن ماه با ۱.۵۸ درصد افزایش قیمت به ۳۶،۲۵۸ دلار معادل ۱،۰۴۴،۹۵۵،۵۶۰ تومان رسید. ,

کد خبر : ۱۰۲۹۰۹
بازدید : ۶۹۱۸

فرادید | حرکت آرام بیت کوین در مسیر صعودی ادامه دارد. امروز ۵ بهمن ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۵۸ درصد به ۳۶,۲۵۸ دلار معادل ۱,۰۴۴,۹۵۵,۵۶۰ تومان رسید.

هفته گذشته قبل از اینکه قدرت خرس‌ها افزایش یافته و کل چشم انداز بازار تغییر کند، بیت کوین با قیمتی بالای ۴۳,۰۰۰ دلار معامله می‌شد. طی ۲۴ ساعت بعد، این ارز دیجیتال با ۵۰۰۰ دلار کاهش به کمترین سطح در ۶ ماه اخیر یعنی حدود ۳۸,۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ ولی این پایان کار نبود. روز شنبه بیت کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی خود از اواخر جولای ۲۰۲۱ (اوایل مرداد) در حدود ۳۴,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

به عبارت دیگر، بیت کوین در عرض چند روز تقریباً ۱۰۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. روز یکشنبه وضعیت کمی خوش بینانه‌تر به نظر می‌رسید، زیرا بیت کوین توانسته بود تا حدودی جایگاه خود را پس گرفته و حتی در مقطعی از ۳۶۰۰۰ دلار هم عبور کند.

ولی از آن زمان، این ارز نزدیک به ۳۰۰۰ دلار کاهش یافت، ولی اکنون پایین‌تر از تراز ۳۷,۰۰۰ دلار ایستاده است. به این ترتیب، ارزش بازار آن به حدود ۶۵۰ میلیارد دلار رسید. تحلیلگران می‌گویند جهش بیت کوین در ۳۶ هزار دلار به این معنی است که زمان آن رسیده است که این قیمت را به عنوان کف قیمت فکر کنید.

حتی با وجود نگرانی‌ها در مورد دستورالعمل سیاست جدید فدرال رزرو بر سهام و بازار‌های ارز‌های دیجیتال، معامله گران شروع به ارزیابی زمان مناسب برای ورود طولانی مدت در بیت کوین کرده اند. خرس‌ها همچنان کنترل کامل بازار ارز‌های دیجیتال را در ۲۴ ژانویه در دست داشتند و با شوک بسیاری، توانستند قیمت بیت کوین (BTC) را در ساعات اولیه معاملات به ۳۲ هزار و ۹۶۷ دلار کاهش دهند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که سطح ۳۶ هزار دلار در ساعات اولیه معاملات روز دوشنبه تحت تأثیر قرار گرفت و منجر به فروش شد که قبل از ورود خریداران، به زیر ۳۳ هزار دلار کاهش یافت، اما اکنون دوباره در کانال ۳۶هزار دلار قرار گرفته است.

در روند صعودی، مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۳۶,۲۰۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۶,۵۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD وجود دارد.

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۶,۸۰۰ دلار است. شکست صعودی بالای مقاومت ۳۶,۸۰۰ دلاری می‌تواند موج بهبودی پایدار را به سمت ۳۸,۰۰۰ دلار آغاز کند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۴۰,۰۰۰ دلار است که بالاتر از آن گاو‌ها ممکن است آزمایش ۴۱,۲۰۰ دلار را هدف قرار دهند.

اگر بیت کوین نتواند افزایش جدیدی را بالای ۳۶,۵۰۰ دلار آغاز کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به منطقه ۳۴,۵۰۰ دلاری است.

اولین حمایت عمده در نزدیکی منطقه ۳۴,۰۰۰ دلاری دیده می‌شود. شکستن نزولی به زیر منطقه حمایتی ۳۴,۰۰۰ دلاری ممکن است جرقه نزول بزرگ دیگری باشد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به ۳۲۵۰۰ دلار است که در زیر آن قیمت حتی می‌تواند به زیر منطقه ۳۲,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید