قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۷ بهمن ماه با ۴.۹۲ درصد کاهش نرخ به ۳۶,۰۵۶ دلار معادل ۱,۰۳۹,۵۱۲,۵۰۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۹۷۸
بازدید : ۶۶۰۰

فرادید | بیت کوین باردیگر در مسیر کاهشی قدم گذاشت. امروز ۷ بهمن ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۴.۹۲ درصد به ۳۶,۰۵۶ دلار معادل ۱,۰۳۹,۵۱۲,۵۰۸ تومان رسید.

بیت کوین (BTC) روز سه شنبه به بالای ۳۶,۰۰۰ دلار رسید و با ادامه حرکت خود توانست به منطقه ۳۷ هزار دلاری وارد شود. در حال حاضر این رمزارز با قیمتی در حدود ۳۶ هزار دلار معامله می‌شود که کاهش ۴ درصدی در تایم فریم روزانه را نشان می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ با توجه به جهش دیروز، به نظر می‌رسد که خریداران شروع به بازگشت کرده‌اند، اما برخی تحلیلگران انتظار دارند پیش از کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو آمریکا، قیمت‌ها دچار نوسان بیشتری شوند.

انتظار می‌رود فدرال رزرو در این نشست، جزئیاتی در مورد پایان دادن به برنامه خرید دارایی خود در ماه مارس (اسفند ماه) ارائه دهد که می‌تواند با افزایش نرخ بهره همزمان باشد. نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های پولی سختگیرانه‌تر، به فروش شدید دارایی‌هایی همچون سهام و ارز‌های دیجیتال در دو هفته گذشته دامن زده است.

حجم معاملات بیت کوین در چند روز گذشته افزایش یافته است. این می‌تواند نشان دهنده نوسانات بیشتر در آینده باشد. چندین شاخص بازار مانند لیکوئید شدن پوزیشن‌های لانگ بیت کوین و بهره باز نشان می‌دهد که احتمال کاهش بیشتر وجود دارد.

مایکل مک‌کلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در مقاله‌ای نوشته است که بیت‌کوین در حال حاضر در نقطه عطفی قرار دارد و به نظر می‌رسد اگر ریزش ادامه پیدا کند قیمت می‌تواند ۳۰ درصد پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای که محدوده ۳۸ هزار دلار تثبیت شود.

یک تحلیلگر معروف به نام Material Scientist استدلال کرده است که تامین مالی منفی باعث می‌شود که بیت‌کوین روندی نزولی به خود بگیرد. او نوشت: «من مدام می‌بینم که مردم در مورد بودجه منفی حرف می‌زنند و این موضوع بازار را مجبور به کشیدن ترمز می‌کند.».

اما ویلیام کلمنته، تحلیلگر معروف بازار بار‌ها گفته در شرایط کنونی هیچکس نمی‌تواند بگوید بازار ریزش می‌کند یا صعود. فعلا به سرمایه گذاران توسعه می‌شود با احتیاط رفتار کنند.

اگر بیت کوین نتواند افزایش جدیدی را بالای ۳۸,۰۰۰ دلار شروع کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به منطقه ۳۵,۷۰۰ دلاری است.

اگر محدوده ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود و قیمت بالای این محدوده تثبیت شود احتمالا هدف بعدی بیت‌کوین محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید