ماجرای زنی که خواهرش را به آتش کشید!

ماجرای زنی که خواهرش را به آتش کشید!

دقایقی بعد برادر کوچکم و مادر ۸۰ ساله ام از راه رسیدند و جسد را با یک پراید تاکسی اینترنتی به خیابان ارشاد بردیم. آن جا من ظرف ۴ لیتری بنزین را روی پیکر خواهرم ریختم و کنار فضای سبز به آتش کشیدم، اما چند روز بعد هم دستگیر شدم و ...

کد خبر : ۱۰۳۰۸۹
بازدید : ۶۷۴۳

سجادپور | زن شیشه‌ای که متهم بود با طراحی یک دسیسه شوم، خواهر بزرگ ترش را در مشهد به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است ابعاد جدیدی از پرونده «جسد شعله ور» را در جلسه بازپرسی فاش کرد.

هنوز دقایقی از بامداد سی ام آذر گذشته سپری نشده بود که رهگذران با شعله‌های سرکش آتش درون فضای سبز حاشیه خیابان ارشاد ۱.۱۲ روبه رو شدند. در این هنگام دو تن از عابران با تصور این که زباله‌هایی در حال سوختن است به سمت شعله‌های آتش رفتند، اما ناگهان در جا میخکوب شدند.

آن‌ها با چشمانی حیرت زده، جسد شعله ور زنی را دیدند که در حاشیه منازل مسکونی رها شده بود. لحظاتی بعد با گزارش ماجرا به پلیس ۱۱۰، بی درنگ عوامل گشت انتظامی کلانتری سناباد مشهد با دستور سرگرد «محمدباقر بهرازفر» (رئیس کلانتری) در حالی عازم محل کشف جسد شدند که نیرو‌های آتش نشانی هم وارد عملیات شده بودند.

پس از آن که آتش نشانان شعله‌های سرکش را فرو نشاندند، مشخص شد که «جسد شعله ور» مربوط به زنی حدود ۶۰ تا ۶۵ ساله است که قسمت‌های زیادی از پیکرش سوخته بود، اما هنوز چهره و بخشی از پوشش وی که روی زمین قرار داشت، قابل شناسایی بود.

دقایقی بعد نیرو‌های انتظامی با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور شبانه قاضی «محمود عارفی راد» در خیابان ارشاد، بررسی‌های تخصصی قضایی در این باره آغاز شد. تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که زن میان سال در مکان دیگری به قتل رسیده و سپس عامل یا عاملان جنایت، جسد او را به محل کشف انتقال داده و به آتش کشیده اند.

با توجه به اهمیت موضوع و با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد، تصویری از پیکر سوخته مقتول در صفحه حوادث روزنامه خراسان درج شد و بررسی‌های ویژه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی هویت مقتول ادامه یافت.

چند روز بعد یکی از اهالی بجنورد با مشاهده تصویر مقتول در روزنامه خراسان با پلیس آگاهی تماس گرفت و هویت او را فاش کرد. این گونه بود که تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی‌های اطلاعاتی، محل سکونت «مهین» معروف به سیمین (مقتول) را پیدا کردند، اما بررسی‌ها نشان داد که او دو شب قبل از کشف جسد، در منزل خواهرش واقع در خیابان آیت ا ... عبادی مهمان بوده است.

با این سرنخ‌های مهم، بلافاصله عملیات کارآگاهان با دستورات محرمانه مقام قضایی با ورود به منزل مسکونی میزبان (خواهر مقتول) ادامه یافت.

با پیدا شدن بقایای پارچه‌ها و نوار چسب‌هایی که دور سر مقتول پیچیده شده بود، مشخص شد که جنایت در همین منزل رخ داده است بنابراین خواهر کوچک‌تر مقتول که «معصومه» نام دارد، توسط کارآگاهان بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این زن ۴۵ ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دارد با داستان سرایی‌های ساختگی، وانمود می‌کرد که هیچ اطلاعی از خواهرش ندارد و از مدت‌ها قبل با او قطع رابطه کرده است! اما وقتی در برابر شواهد و مدارک مستند قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و قتل خواهر ۶۳ ساله اش را پذیرفت.

او گفت: من به مواد مخدر صنعتی آلوده شده ام و درآمد شوهرم نیز کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌داد چرا که او یک زن دیگر را هم به عقد خودش درآورده بود و باید مخارج هوویم را نیز تامین می‌کرد. از سوی دیگر خواهرم «سیمین» بعد از مرگ همسرش، از حقوق ماهانه برخوردار بود و اوضاع مالی خوبی داشت به طوری که حتی مخارج تحصیل دخترم در دانشگاه را نیز او پرداخت می‌کرد، ولی خواهرم همه پول هایش را بی خودی خرج می‌کرد.

متهمان

او به تازگی با جوانی آشنا شده و به عقد موقت او درآمده بود به همین دلیل پول زیادی برای آن جوان خرج می‌کرد. من هم از این موضوع به شدت ناراحت بودم! افکار شیطانی رهایم نمی‌کرد، با خودم می‌گفتم چرا به همان اندازه‌ای که خواهرم برای آن جوان غریبه هزینه می‌کند به من پول نمی‌دهد!

به این دلیل وقتی به خانه من آمد، او را نصیحت کردم که به من پول بیشتری بدهد! ولی او سکوت می‌کرد. دیگر تحملم را از دست دادم و او را در خواب خفه کردم.

سپس دست و پاهایش را با چسب نواری پهن بستم، ولی نمی‌توانستم جسدش را بیرون ببرم. بعد از این ماجرا با مادر و برادرم تماس گرفتم که در نزدیکی منزل من سکونت دارند! به آن‌ها گفتم خواهرم را کشته ام و اگر برای انتقال جسد به من کمک نکنند، پیکر او را قطعه قطعه می‌کنم و در زباله دان می‌اندازم!

دقایقی بعد برادر کوچکم و مادر ۸۰ ساله ام از راه رسیدند و جسد را با یک پراید تاکسی اینترنتی به خیابان ارشاد بردیم. آن جا من ظرف ۴ لیتری بنزین را روی پیکر خواهرم ریختم و کنار فضای سبز به آتش کشیدم، اما چند روز بعد هم دستگیر شدم و ...

در پی اعترافات این زن ۴۵ ساله، بی درنگ کارآگاهان با دستور قاضی «عارفی راد» وارد عمل شدند و برادر و مادر متهم به قتل را نیز دستگیر کردند. هنوز بررسی‌های تخصصی در این باره ادامه داشت که روز گذشته «معصومه» (متهم به قتل) ابعاد جدیدی از این جنایت را فاش کرد.

او که در جلسه بازپرسی مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بود به یک دسیسه شیطانی از قبل طراحی شده اشاره کرد و گفت: نقشه قتل را من به همراه برادرم «علی» با یکدیگر طراحی کردیم چرا که می‌خواستیم ملک و املاک او را بالا بکشیم. او یک واحد آپارتمان در گلبهار داشت و صاحب زمین هم بود و ما قصد داشتیم اموال او را به دست آوریم تا برای دیگران هزینه نکند.

«علی» (متهم دیگر پرونده) نیز با شنیدن اعترافات خواهرش دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به همین دلیل وقتی مقابل قاضی «عارفی راد» ایستاد صراحتا به نقش خود در این جنایت وحشتناک اقرار کرد و گفت: نقشه قتل را با خواهرم طراحی کردیم و با دسیسه مهمانی، او را به منزل خواهرم کشاندیم.

من هم آن شب تعدادی قرص خواب آور از یکی از دوستانم تهیه کردم و آن‌ها را به خواهرم دادم تا در نوشیدنی خواهر بزرگ ترم بریزد که به راحتی بتواند از او مدرک بگیرد تا اموالش را بالا بکشیم، ولی در شب جنایت من در خانه خودمان و نزد مادرم بودم که «معصومه» تماس گرفت و از مرگ «سیمین» خبر داد.

مادرم نیز از ترس با من آمد، ولی هیچ کاری انجام نداد و تنها در انتقال جسد به خیابان ارشاد کمک کرد این درحالی است که «معصومه» (متهم اصلی پرونده) که به خفه کردن خواهرش با فرو بردن کلاه کشی در دهانش اقرار دارد، مدعی شد:دست و پا‌های خواهرم را مرد دیگری با نوار چسب بست که در آن شب در خانه ما حضور داشت!

به همین دلیل تحقیقات درباره پرونده «جسد شعله ور» همچنان با دستورات قضایی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید