تصاویر/ در دومین روز از جشنواره چه گذشت؟!

تصاویر/ در دومین روز از جشنواره چه گذشت؟!

فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان مضمونی اجتماعی دارد و داستان بازپرس یکی از شعبات کیفری دادگاه است، که همزمان مسئول رسیدگی به چند پرونده است.

کد خبر : ۱۰۳۱۴۶
بازدید : ۸۲۵۵

در دومین روز از جشنواره فجر ۱۴۰۰، فیلم علفزار با حضور جمعی از عوامل و بازیگران فیلم در خانه‌ جشنواره واقع در برج میلاد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان مضمونی اجتماعی دارد و داستان بازپرس یکی از شعبات کیفری دادگاه است، که همزمان مسئول رسیدگی به چند پرونده است. یکی از پرونده‌ها داستان پیچیده‌ای دارد که بازپرس را بر سر دو راهی قرار می‌دهد.

در این فیلم باریگرانی همچون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، صدف اسپهبدی، مهدی زمین‌پرداز، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، مهران امام‌بخش، آدرینا توشه، محمد معتضدی، رویا جاویدنیا، عرفان ناصری، ترلان پروانه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «شادروان» در دومین روز جشنواره فجر ۱۴۰۰، با حضور جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم در برج میلاد، خانه‌ جشنواره، به نمایش درآمد.

فیلم شادروان به کارگردانی فیلم حسین نمازی و به تهیه‌کنندگی عباس نادران، موضوعی اجتماعی با بن‌مایه‌هایی از طنز را در خود دارد و در مورد خانواده‌هایی است که پدرشان فوت کرده است و آنان باید پذیرای مهمانانی باشند که برای حضور در مراسم کفن حاضر شده‌اند.

در این فیلم سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان به ایفای نقش پرداخته‌اند:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید