قیمت رهن کامل آپارتمان در جنوب تهران

قیمت رهن کامل آپارتمان در جنوب تهران

عمده واحد‌هایی که مبلغ رهن کامل هر مترمربع از آن‌ها کمتر از ۵/ ۲‌میلیون تومان است واحد‌هایی هستند که یا در محلات جنوبی‌تر و ضعیف‌تر شهر واقع شده اند، یا عمربنای بالایی دارند یا فاقد امکانات رفاهی همچون آسانسور، انباری و پارکینگ هستند.

کد خبر : ۱۰۳۲۷۱
بازدید : ۵۹۰۵

شرایط در بازار اجاره مسکن در مناطق جنوبی شهر تهران به وضعیتی دشوار برای مستاجران این مناطق تبدیل شده است. مناطق ۹ تا ۲۰ به عنوان مناطق جنوبی شهر تهران، مقصد خرید واجاره مسکن بخش قابل‌توجهی از متقاضیان مسکن پایتخت است.

تحقیقات میدانی از کمبود فایل اجاره در بازار مسکن مناطق جنوبی حکایت دارد ضمن آنکه سطح اجاره بهای پیشنهادی در این مناطق عموما در سطحی فراتر از توان مستاجر‌ها قرار گرفته است. مشخصات فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق جنوبی شهر تهران نشان می‌دهد هم اکنون مبلغ رهن هر مترمربع واحد‌های مسکونی عرضه شده به بازار اجاره در این مناطق، بین دو میلیون و۵۰۰‌هزار تومان تا چهار‌میلیون تومان در نوسان است.

این میزان بسته به محله و منطقه‌ای که واحد اجاره‌ای در آن واقع شده است، سن بنا، امکانات واحد و سایر مشخصات مرتبط، متفاوت است.

موارد محدودی از فایل‌های معرفی شده به بازار اجاره مناطق جنوبی نیز با شرایط اجاره بهای کمتر یا بیشتر از بازه اعلام شده، به متقاضیان عرضه شده است. عمده واحد‌هایی که مبلغ رهن کامل هر مترمربع از آن‌ها کمتر از ۵/ ۲‌میلیون تومان است واحد‌هایی هستند که یا در محلات جنوبی‌تر و ضعیف‌تر شهر واقع شده اند، یا عمربنای بالایی دارند یا فاقد امکانات رفاهی همچون آسانسور، انباری و پارکینگ هستند.

همچنین در برخی از مناطق جنوبی که نسبت به سایر محلات جنوب شهر تهران مرغوب‌تر هستند مواردی یافت می‌شود که رهن هر مترمربع واحد مسکونی در آن‌ها بالاتر از ۴‌میلیون تومان است. عمده این واحدها، واحد‌های مسکونی کم سن و سال یا نوساز هستند که در محلات مرغوب‌تر جنوب تهران قرار داشته و از عمده امکانات یا تمام امکانات واحد‌های مسکونی (انباری، پارکینگ وآسانسور) برخوردار هستند.

در جدول زیر برخی از تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره مسکن در مناطق ومحلات جنوبی شهر تهران درج شده است. این فایل‌ها روز گذشته با شرایط رهن کامل به بازار اجاره مسکن شهر تهران عرضه شدند.

قیمت رهن کامل آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید