مدیر ارشد بلک‌‌بری: آینده پلتفرم گوشی‌های ما با اندروید است

مدیر ارشد بلک‌‌بری: آینده پلتفرم گوشی‌های ما با اندروید است

حتی قبل از اینکه بلک‌بری بخواهد گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید مجهز کند، پلتفرم اختصاصی خود با نام ‌BlackBerry 10 را در اختیار داشته اما این پلتفرم هیچوقت به توسعه یافتگی اندروید نرسید و حالا مسئولان بلک‌بری می‌گویند که آینده در دستان اندروید است. با زومیت همراه باشید.

کد خبر : ۱۰۳۳۷
بازدید : ۱۸۷۷
مدیر ارشد بلک‌‌بری: آینده پلتفرم گوشی‌های ما با اندروید است

حتی قبل از اینکه بلک‌بری بخواهد گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید مجهز کند، پلتفرم اختصاصی خود با نام ‌BlackBerry 10 را در اختیار داشته اما این پلتفرم هیچوقت به توسعه یافتگی اندروید نرسید و حالا مسئولان بلک‌بری می‌گویند که آینده در دستان اندروید است.

سال ۲۰۱۵ بلک‌بری وقتی گوشی هوشمند اندرویدی تولید کرد، متوجه شد که این دستگاه چقدر پتانسیل فروش بیشتری نسبت به سیستم عاملی دارد که برای مدتی طولانی در حال توسعه آن بوده است.

جان چن، مدیر عامل بلک‌بری، اواخر پارسال گفت که در سال آینده سیستم عامل بلک‌بری ۱۰.۳ بروزرسانی‌های امنیتی و بهبود‌هایی مربوط به مسائل حریم شخصی را دریافت خواهد کرد تا برای دستگاه‌های سازمانی از همیشه بهینه‌تر باشد. اما بلک بری دستگاه‌های اندرویدی دیگری نیز تولید خواهد کرد.

مدیر ارشد محصولات آسیای بلک‌بری چندی پیش، پس از اینکه گوشی بلک‌بری Priv در هند رونمایی شد، حرف‌های جدید و جالب‌ توجهی زده و اشاره‌های روشنی به آینده پلتفرم گوشی‌های بلک‌بری کرده است:

دستگاه Priv نشانه‌ای از انتقال ما به اکوسیستم اندروید است. ما مدت زمانی را صرف امن کردن اندروید کرده‌ایم و در آینده قصد نداریم دو پلتفرم برای گوشی‌های هوشمند داشته باشیم. اما در حال حاضر ما بلک‌بری ۱۰ و اندروید را به عنوان پلتفرم گوشی‌های هوشمند خود در نظر گرفته‌ایم، با این حال آینده واقعا با اندروید است. مهاجرت ما به اندروید بخاطر اکوسیستم اپلیکیشن‌های آن بوده است. به علاوه، تمام راه‌حل‌های سازمانی که ما تاکنون در حال انجام آن‌ها بوده‌ایم به صورت بین پلتفرمی بوده است.

بر اساس گفته‌های چن، مدیر عامل بلک‌بری، بروزرسانی جدیدی که سیستم عامل بلک بری در سال ۲۰۱۶ دریافت می‌کند به بیشتر امن شدن این سیستم عامل برای استفاده در کسب و کار‌ها و دولت کمک خواهد کرد. شماره مدل جدید این سیستم عامل 10.3.4 خواهد بود که این پلتفرم را بیشتر از همیشه امن می‌کند.

منبع: زومیت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید