قتل دو راننده به دست سارق مسلح

قتل دو راننده به دست سارق مسلح

خودروی سمند را به صورت دربستی کرایه کردم و بعد از کشاندن راننده به مکانی خلوت، او را با شلیک سلاح کلت کمری که از قبل تهیه کرده بودم، به قتل رساندم. بعد خودروی او را سرقت کردم و فروختم.

کد خبر : ۱۰۳۴۲۵
بازدید : ۷۲۶۷

مردی که دو راننده را به قتل رسانده و خودرو‌های آنان را سرقت کرده بود، به جرائم خود اعتراف کرد و پلیس اکنون در تلاش است تا جسد یکی از مقتولان را پیدا کند.

مأموران پلیس راسک چند روز پیش از ناپدیدشدن راننده یک خودروی سمند و همچنین مفقودشدن راننده یک نیسان مطلع شدند و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. آن‌ها جسد راننده نیسان را در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، در منطقه‌ای بیابانی یافتند. این در حالی بود که نیسان به سرقت رفته بود.

این خودرو بنا بر اطلاعاتی که پلیس به دست آورد، سوخت کافی نداشت؛ به همین دلیل دوربین‌های مداربسته مسیر‌های تردد احتمالی نیسان را بررسی کردند و در این مرحله مشخص شد قاتل بعد از دزدیدن نیسان برای سوخت‌گیری به یک پمپ بنزین رفته است.

این‌گونه بود که اولین سرنخ به دست آمد و پیگیری آن به افشای هویت متهم منجر و مشخص شد او ساکن شهرستان راسک استان سیستان‌و بلوچستان است.

کارآگاهان در ادامه شواهدی را به دست آوردند که نشان می‌داد خودروی سمند را نیز همین فرد سرقت کرده و احتمالا او راننده این اتومبیل را نیز به قتل رسانده است. در ادامه معلوم شد متهم خودروی سمند را بعد از سرقت، به فروش رسانده، اما نیسان همچنان در اختیار خودش است و با آن سوخت قاچاق می‌کند.

تیمی از مأموران پلیس هرمزگان راهی شهرستان راسک شدند و توانستند محل اختفای متهم و همچنین مسیر‌های تردد او را شناسایی کنند. بعد از آن بود که متهم در عملیاتی ضربتی غافلگیر و دستگیر شد.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به قتل هر دو راننده اقرار کرد و گفت: خودروی سمند را به صورت دربستی کرایه کردم و بعد از کشاندن راننده به مکانی خلوت، او را با شلیک سلاح کلت کمری که از قبل تهیه کرده بودم، به قتل رساندم. بعد خودروی او را سرقت کردم و فروختم. راننده نیسان را نیز به همین روش به دام انداختم و بعد از دربست‌گرفتن خودروی این مرد، او را نیز در محلی خارج از شهر به قتل رساندم و جسد را در بیابان رها کردم.

مأموران در گام بعدی به محلی رفتند که متهم ادعا کرده بود جسد مقتول اول را در آنجا رها کرده است، اما به دلیل بارش‌ها و سیلاب در آن منطقه، اثری از جسد پیدا نشد و در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. این در حالی است که متهم در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان هرمزگان قرار می‌گیرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید