ویژگی‌های نورد ۲ CE؛ گوشی میان‌رده وان‌پلاس

ویژگی‌های نورد ۲ CE؛ گوشی میان‌رده وان‌پلاس

وان‌پلاس نورد ۲ CE از ۱۰ مارس به دست خریداران خواهد رسید.

کد خبر : ۱۰۳۵۷۹
بازدید : ۶۵۲۳

شرکت وان‌پلاس به تازگی از چدیدترین گوشی هوشمند خود به نام نورد ۲ CE رونمایی کرد.

محصولی که نسخه ارزان‌قیمتی از مدل وان‌پلاس نورد ۲ محسوب می‌شود و حروف CE آن نیز برگرفته از عبارت Core Edition است. طبق گفته وان‌پلاس، این گوشی مقرون به‌صرفه با قیمت ۲۹۹ پوند وارد بازار خواهد شد.

و، اما در خصوص مشخصات و قابلیت‌های این گوشی باید گفت که اگر نورد ۲ CE در شمار مدل‌های میان‌رده جای می‌گیرد، اما به برخی از ویژگی‌هایی که در گوشی‌های پرچمدار مشاهده می‌شود، مجهز شده است.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژر سریع SuperVOOC اشاره کرد. همچنین این گوشی از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰ p و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

توان پردازشی این گوشی از طریق پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ تامین می‌شود که در کنار خود، یک رم ۸ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را می‌بیند. علاقه‌مندان به فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‌توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌ی، این ظرفیت را ارتقا دهند.

در قسمت پشتی بدنه از سیستم دوربین سه گانه استفاده شده که یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو را در خود جای داده است. طرفداران عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه، عکس‌های خاطره‌انگیزی را ثبت کنند.

علاقه‌مندان به محصولات وان‌پلاس می‌توانند از تاریخ سوم مارس نسبت به پیش‌سفارش این گوشی اقدام کنند. وان‌پلاس نورد ۲ CE از ۱۰ مارس به دست خریداران خواهد رسید.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید