واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفندماه!

واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفندماه!

تا پایان سال شاهد افزایش دوبرابر شدن سود سهام عدالت و پرداخت آن به سهامداران خواهیم بود. یعنی مبلغ سود سهام عدالت از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر : ۱۰۴۰۶۸
بازدید : ۷۱۹۵

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز از مصوبات مهم دولت و زمان پرداخت واریز سود سهام عدالت صحبت کرد.

بهادری جهرمی گفت: بعد از فرمایشات رهبر انقلاب جلساتی در دولت تشکیل شد تا اقدامات لازم جهت ساماندهی بازار انجام شود و نتیجه جلسات به کاهش قیمت‌ها ۵ الی ۱۳درصدی در هفته‌های اخیر ختم شد.

وی همچنین افزود: تا پایان سال شاهد افزایش دوبرابر شدن سود سهام عدالت و پرداخت آن به سهامداران خواهیم بود. یعنی مبلغ سود سهام عدالت از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود.

جهرمی ادامه داد: افرادی که سهام عدالت خود را تکمیل کرده یک میلیون تومان و افرادی که تکمیل نکرده بودند حدود ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد. مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هم دیروز گفته بود که «سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند امسال از حساب مردم قرار می‌گیرد.»

بهادری جهرمی این را هم گفت که «هزینه آب، برق، گاز برای سطوح و دهک‌های پایین که الگوی مصرف را رعایت کرده اند رایگان شده است. در زمینه مسکن مهر هم زمین‌های رایگان به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی تحویل خواهد شد. همچنین توزیع بسته‌های نقدی و غیرنقدی ادامه خواهد داشت.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید