اعلام شرایط ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی

اعلام شرایط ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی

در این بخشنامه فروش خودرو‌های دیگنیتی و فیدلیتی، بهمن موتور موعد تحویل را هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده، برای این طرح، سود مشارکت لحاظ نشده، اما مشمول سود انصراف ۱۵ درصد سالانه می‌شود.

کد خبر : ۱۰۴۲۲۱
بازدید : ۶۷۴۰

خودروسازان خصوصی همانند خودروسازان دولتی، شرط سند در رهن را به شرایط ثبت نام اضافه کردند.

دیروز یکشنبه ۲۲ اسفند مرحله جدید فروش اینترنتی خودرو‌های دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور با یک شرط جدید به اجرا در می‌آید، قرار است در این مرحله از ثبت نام، شرط در رهن ماندن سند نزد شرکت به محدودیت‌های ثبت نام این محصولات اضافه شود.

این در حالی است که هجدم آبان امسال کمیته خودرو شرط در رهن ماندن سند خودرو‌های عرضه شده در فروش فوق العاده و پیش فروش شرکت‌های خودروساز را حذف کرد؛ بنابراین مشتریانی که خودرو تحویل می‌گیرند دیگر نیازی نیست برای آزاد شدن سند یکسال منتظر بمانند.

این مساله شامل خودرو‌هایی که پیش‌تر عرضه شدند نیز می‌شود. صاحبان این خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت‌های خودروساز نسبت به فک رهن سند خودروی در اختیار خود اقدام کنند.

به نظر می‌رسد عدم خرید خودرو در طرح‌های فروش قبلی نیز از جمله شروط جدید این شرکت برای ثبت نام فروش خودروهایش است.

در این بخشنامه فروش خودرو‌های دیگنیتی و فیدلیتی، بهمن موتور موعد تحویل را هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده، برای این طرح، سود مشارکت لحاظ نشده، اما مشمول سود انصراف ۱۵ درصد سالانه می‌شود. در ضمن، در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه تاخیر ۲.۵ درصد متوجه شرکت خواهد شد.

دیگنیتی با قیمت ۸۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید. قیمت فیدلیتی نیز در مدل ۵ نفره، ۷۸۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در مدل ۷ نفره، ۷۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان لحاظ شده است.

لازم به ذکر است از قیمت نهایی خودرو، ۲ میلیون تومان در هنگام فک رهن در اسفند ۱۴۰۱ از مشتری کسر خواهد شد. در ضمن، امکان سفارش خودرو‌ها در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی در نظر گرفته شده است.

جدول فروش

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید