قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز اول فروردین ماه با ۲.۵۵ درصد کاهش نرخ به ۴۰,۸۷۱ دلار و ۱,۰۶۱,۷۶۷,۲۷۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۴۰۳
بازدید : ۶۴۲۶

فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۴۰ بازگشت. امروز اول فروردین ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۵۵ درصد به ۴۰,۸۷۱ دلار و ۱,۰۶۱,۷۶۷,۲۷۳ تومان رسید.

بازار رمزارز‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و چند وقتی می‌شود که میان محدوده ۳۸ تا ۴۲ هزار دلار نوسان دارد. کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین محدوده حمایت ۳۸ هزار دلار را از دست بدهد ریزش تا ۳۰ هزار دلار ادامه دارد. اگر هم محدوده مقاومت ۴۲ هزار دلار شکسته شود بیت‌کوین تا ۴۷ هزار دلار رشد می‌کند.

به گزارش فرادید؛ این روز‌ها فعالان بازار سردرگم‌اند. یکی می‌گوید بازار بالای می‌رود و یکی می‌گوید ریزش می‌کند. در چنین شرایطی فعالان بازار باید منتظر بمانند.

عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در ۳۹ ماه گذشته می‌رسد، زیرا موجودی دارندگان بلندمدت افزایش می‌یابد و دارندگان بیت‌کوین بلندمدت که تحت تاثیر نوسانات بازار قرار نگرفته‌اند، معیار‌هایی را در نظر دارند که می‌تواند آغازی برای تثبیت بیت‌کوین باشد.

نگاهی به این معیارها، بینشی از محبوبیت روزافزون استخراج بیت‌کوین و افزایش امنیت شبکه به دست می‌دهد، زیرا تعداد زیادی از ماینر‌ها که تراکنش‌ها را تایید می‌کنند بیانگر سطح بالایی از امنیت یک بلاک‌چین هستند.

افزایش چشمگیر تعداد افرادی که به استخراج بیت‌کوین متوسل می‌شوند را می‌توان با افزایش پایداری آن، همراه با بی‌ثباتی ژئوپلیتیک فعلی و این دیدگاه عمومی که ارز‌های دیجیتال می‌توانند پناهگاهی امن در برابر پیامد‌های مالی بی‌ثبات شوند را توضیح داد.

با افزایش دشواری استخراج، هزینه‌های اجرای چنین عملیاتی نیز چند برابر می‌شود و برای جبران هزینه‌ها و کاهش تاثیر بر محیط‌زیست، برخی از ماینر‌ها روش‌های مختلفی را آزمایش می‌کنند.

مایکل ون‌دوپوپ، تحلیلگر ارشد بلومبرگ اولین مقاومت بیت‌کوین را محدوده ۴۲ هزار دلار می‌داند. مقاومت بعدی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلار است و احتمالا این ارز فعلا با همین محدوده درگیر باشد. به نظر می‌رسد بیت‌کوین فعلا در کانال ۴۰ هزار دلاری نوسان داشته باشد. اگر انباشت انجام شود احتمال صعود به کانال ۵۰ هزار دلاری وجود دارد.

پیش‌بینی‌های زیادی در رابطه با رشد بیت‌کوین تا سقف تاریخی وجود دارد و با توجه به سابقه تاریخی بازار اصلا بعید نیست. اما تا زمانی که نمودار سیگنال صادر نکند همه پیش‌بینی‌ها تنها احتمال است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید