قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

بیت کوین، امروز ۴ فروردین ماه با ۲.۱۰ درصد افزایش به ۴۲,۹۳۳ دلار معادل ۱,۱۱۵,۷۲۱,۳۳۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۴۹۹
بازدید : ۶۲۹۱

فرادید | بیت کوین همچنان بین کانال‌ها ۴۱ و ۴۲ نوسان دارد. امروز ۴ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۱۰ درصد به ۴۲,۹۳۳ دلار معادل ۱,۱۱۵,۷۲۱,۳۳۷ تومان رسید.

بیت کوین در هفته گذشته از یک روند صعودی چشمگیر برخوردار بوده و نزدیک به ۵ هزار امتیاز در بازار کسب کرده که از پایین‌ترین قیمت ۳۷ هزار و ۶۰۰ دلار در ۱۴ مارس به ۴۲ هزار و ۴۰۰ دلار در ۱۹ مارس رسیده است.

به گزارش فرادید؛ روند صعودی مشابهی را می‌توان در بازار‌های آتی مشاهده کرد جایی که تعداد موقعیت‌های باز، از جمله موقعیت‌های خرید و فروش از ۷ مارس به‌طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این افزایش، نشان‌دهنده نقدینگی، نوسانات و توجه بیشتر است.

با این حال، تاریخچه تراکنش نشان می‌دهد که بیت‌کوین با دیوار مقاومت قابل‌توجهی برای شکستن روبه‌رو است تا بتواند بیشتر از این پیشرفت کند. اخیرا اعلام شده تراکنش‌های ارز دیجیتال در قاره آفریقا در سال جاری نسبت به سال گذشه میلادی، رشد حدود ۲۷۰۰ درصدی داشه که این موضوع نشان دهنده علاقه مردم این قاره به ارز دیجیتال است.

از طرفی بلومبرگ هم اعلام کرده ممکن است بیت کوین در کشور مالزی تبدیل به پول قانونی شود که این موضوع در دست بررسی است.

انتشار چنین اخباری باعث شده امیدواری‌ها نسبت به آینده ارز‌های دیجیتال دوباره افزایش یابد، اما همچنان بدبین‌های بازار، با شک و تردید به آینده نگاه می‌کنند و تارگت‌های فضایی که برای قیمت بیت کوین مطرح می‌شود را قبول ندارند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۹۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۹۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۹۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید