تصاویر/ "آیوا" نقطه شروع انتخابات امریکا

تصاویر/ "آیوا" نقطه شروع انتخابات امریکا

امروز دوشنبه شهروندان ایالت آیووا امریکا در نخستین دور انتخابات درون حزبی شرکت می کنند.

کد خبر : ۱۰۴۵۸
بازدید : ۱۴۲۵
فرادید | امروز دوشنبه شهروندان ایالت آیووا امریکا در نخستین دور انتخابات درون حزبی شرکت می کنند.

به گزارش فرادید، بسیاری از ایالت‌های امریکا مانند آیوا، آلاسکا و نوادا به جای برگزاری انتخابات مقدماتی، انتخابات انجمن‌های حزبی برگزار می کنند. انجمن‌های حزبی یک روش متعارف برای انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری امریکا است. نتیجه این انتخابات نامزدهای نهایی دو حزب دموکرات و جمهوری خواه را مشخص می کند. در آیووا نیز همانند ایالت های دیگر رای دهندگان با سه عنوان دموکرات، جمهوری خواه و مستقل ثبت می شوند.
هر حزب، مکان های عمومی مانند مدارس، کتابخانه ها و ساختمان های دولتی را برای برگزاری انتخابات خود انتخاب می کند اما گاهی منازل شخصی نیز برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. هر دوی احزاب، از ساعت 7 عصر به وقت محلی انتخابات را آغاز می کنند.
انجمن‌های حزبی یک روش متعارف برای انتخاب نامزدها بوده اما اکنون تنها تعدادی از ایالت‌ها شامل آیووا، ‌آلاسکا و نوادا آن را برگزار می کنند. مبارزات مقدماتی به طور گسترده‌تری استفاده می شوند و شبیه به انتخابات معمولی هستند که در آن برای کل روز صندوقها باز هستند و مردم رای می‌دهند. در انجمنهای حزبی نشستهایی در مدارس و اماکن دیگر برگزار می‌شود و در نتیجه میزان حضور و مشارکت در انجمنهای حزبی بسیار کمتر است.

در آیووا، حزب جمهوری‌خواه در انجمن های حزبی خود رای‌گیری مخفی برگزار می‌کند اما دموکراتهای این ایالت روشی بسیار پیچیده‌تر را در پیش می‌گیرند که در آن آنها اولویت انتخابی خود را با تجمع در مکانهای مخصوص نشان می‌دهند. اگر نامزدی نتواند 15 درصد مورد نیاز را کسب کند، طرفداران او با هو کردن دیگرطرفداران دیگر مدعیان و نیز حاضرانی که هنوز تصمیمی اتخاذ نکردند، مواجه می‌شوند. نتایج انجمن حزبی مشخص می‌کند چه نامزدهایی به رقابت کشوری و همچنین کنوانسیون‌ها فرستاده خواهند شد. گزارش تصویری "پولتیکو" از رقابت نامزدها برای جمع آوری آرا در "آیوا" را می بینید.

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید