نخستین تریلیونر جهان تا سال ۲۰۲۴ چه کسی است؟!

نخستین تریلیونر جهان تا سال ۲۰۲۴ چه کسی است؟!

با این حال، اکنون دارایی خالص «ماسک» حدود ۲۰۰ میلیارد دلار است که تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ به ۲۶۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

کد خبر : ۱۰۴۶۳۱
بازدید : ۵۴۳۹

یک مطالعه جدید پیش‌بینی کرده است ایلان ماسک با حدود ۲۰۰ میلیارد دلار دارایی خالص نخستین تریلیونر جهان است.

بر اساس مطالعه جدید پایگاه Tipalti Approve، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت‌های پیشگام تسلا و اسپیس‌ایکس در راه تبدیل شدن به نخستین تریلیونر جهان تا سال ۲۰۲۴ است.

در این گزارش آمده است: ثروت ماسک از سال ۲۰۱۷ به طور متوسط ​​سالانه ۱۲۹ درصد افزایش داشته است که به طور بالقوه می‌تواند تنها طی دو سال آینده منجر به ورود او به باشگاه افراد تریلیون دلاری شود و تا سال ۲۰۲۴ در حالی که او تنها ۵۲ سال سن دارد، به ثروت خالص حدود ۱.۳۸ تریلیون دلار دست یابد و نخستین تریلیونر جهان می‌شود.

این در حالی است که شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس با دریافت هزینه از مشتریان دولتی و تجاری برای ارسال محموله‌های مختلف از جمله ماهواره‌ها، تجهیزات ایستگاه فضایی و فضانوردان و گردشگران فضایی به فضا، درآمد هنگفتی به جیب می‌زند.

ثروتمندترین افراد جهان

این تحقیق جدید، دارایی خالص سالانه ثروتمندترین افراد جهان را با هم مقایسه کرد و تخمین زد که افرادی که در صدر این فهرست قرار دارند، با توجه به روند رشد متوسط ​​سالانه با چه سرعتی به دارایی شخصی یک تریلیون دلاری خواهند رسید.

بر اساس فهرست میلیاردر‌های بلومبرگ که یک رتبه‌بندی جامع از ۵۰۰ ثروتمندترین افراد جهان است، «ایلان ماسک» در ماه ژانویه با افزایش ارزش سهام «تسلا» با پشت سر گذاشتن «جف بزوس» مدیر عامل سابق شرکت «آمازون»، ثروتمندترین فرد جهان شد. دارایی خالص «ماسک» در آن زمان ۱۸۸.۵ میلیارد دلار بود که ۱.۵ میلیارد دلار بیشتر از «بزوس» بود که از ماه اکتبر ۲۰۱۸ تا آن زمان در رتبه اول جا خوش کرده بود.

با این حال در ماه فوریه، «بزوس» در این مسابقه عجیب، با کاهش ارزش سهام و دارایی "ماسک"، عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با دارایی شخصی ۱۸۶.۳ میلیارد دلاری، جای «ماسک» را در رتبه نخست گرفت.

دارایی خالص ۲۰۰ میلیارد دلاری

با این حال، اکنون دارایی خالص «ماسک» حدود ۲۰۰ میلیارد دلار است که تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ به ۲۶۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

فهرست پایگاه «Tipalti Approve» همچنین میلیاردر‌های دیگری مانند «گاوتام ادانی» (Gautam Adani) کارآفرین و سرمایه‌دار هندی و رئیس و موسس «گروه ادانی»، «بیل گیتس» بنیان‌گذار «مایکروسافت»، «ژانگ یمینگ» (Zhang Yiming) رئیس و بنیان‌گذار شرکت فناوری «بایت‌دنس» (ByteDance) و حتی رقیب دیرینه «ماسک» یعنی «جف بزوس» را شامل می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید