زیبایی صورت با یک نخ!

زیبایی صورت با یک نخ!

تقریبا در همه جا به خصوص اروپا و آمریکا لیفت با نخ متداول شده است. استفاده از نخ های قابل جذب PDO آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن است.

کد خبر : ۱۰۴۶۶
بازدید : ۳۹۲۵
زیبایی صورت با یک نخ! تقریبا در همه جا به خصوص اروپا و آمریکا لیفت با نخ متداول شده است. استفاده از نخ های قابل جذب PDO آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن است.

این روش که ابتدا در کره جنوبی رواج و توسعه و پیشرفت نموده است، هم اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرفته متقاضیان بیشماری دارد، البته علت اصلی این موج تقاضای روز افزون چیزی جز آسان بودن روش کار برای بیمار و نتایج بسیار درخشان نسبت به مشکلات اندک اجرایی این روش تحسین برانگیز نیست.

برخی از متدهای درمانی در این روش قابل رقابت با جراحی هستند ولی با این متد خبری از گرفتاری های ناشی از عمل جراحی نیست و دوران نقاهت بسیار کوتاه تر و راحت تر از جراحی است.

لیفت یا کشیدن صورت روندی است که می‌تواند صورت شما را زیبا و جوان تر نشان دهد و زمانی که احساس می‌کنید صورتتان دچار افتادگی شده است، می‌توانید از روش‌های گفته شده برای شفاف شدن پوستتان استفاده کنید.

این لیفت یا زیبایی صورت،‌ بستگی به نوع نخی که استفاده می‌شود، متفاوت است با توجه به مدعیان طراح این روش این طرح چون روش جدیدی است، پزشکان پوست و مو می‌توانند این لیفت را بر روی پوست انجام دهند.

بنابراین هر چیزی که توصیه می‌شود، نمی‌تواند خوب و مفید باشد باید توجه کرد که روشی که برای جوان‌سازی پوستمان انتخاب می‌کنیم حتی اگر یک کرم یا نرم کننده است، کمترین آسیب را به پوستمان وارد کند.

این نخ‌ها انواع متفاوتی دارد، یک نوع آن رشته‌ای از خارهای ظریف است و به خاطر افزایش سطح تماس می‌تواند التهاب و کلاژن سازی را تحریک کند، بعضی ها ممکن است، چند رشته‌ای باشند، که التهاب بیشتری را ایجاد می‌کنند و ترکیباتی در خودشان دارند مثل گلایکولیک در خودشان که باعث تحریک بیشتر کلاژن سازی شده و التهاب ایجاد می‌کند و اشکال آن به صورت مارپیچ داخل بافت قرار می‌گیرند که برای لیفت صورت و بدن مورد استفاده است.

شاید بتوان گفت، سادگی روش، حداقل بودن عوارض، جزو مهمترین مزایای این روش نسبت به سایر روش های زیبایی است.

شما می توانید با جدیدترین متد جراحی زیبایی یعنی نخ‌هایی که هم لاغرتان می‌کند و هم جوان چهره‌ای زیبا و جوان را تجربه کنید. نخ‌هایی که علی القاعده مثل سایر محصولات وارداتی به کشورمان، از کشور چین برای ما به ارمغان رسیده است. نخ‌هایی که توانایی کشیدن پوست را دارند و برایمان جوانی و شادابی را به ارمغان می‌آورند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید