دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری قاتل جوان 20 ساله قائم‌شهری در کمتر از سه ساعت خبر داد.

کد خبر : ۱۰۴۶۷
بازدید : ۱۵۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری قاتل جوان 20 ساله قائم‌شهری در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی اتباعی طبری گفت: در ساعت‌های اولیه بامداد روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری تعدادی افراد ناشناس در یکی از روستاهای این شهرستان که منجر به مجروح شدن جوانی 20 ساله به نام " پژمان - گ "شده بود ماموران بلافاصله به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر افزود: تا رسیدن ماموران به محل حادثه طرفین درگیری متواری و مصدوم به یکی از بیمارستان‌های قائم شهر منتقل شد.

وی تصریح کرد: تلاش پزشکان برای نجات جان مصدوم که از ناحیه کتف با ضربه چاقو مجروح شده بود موثر واقع نشده و وی به علت شدت جراحت وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که مصدوم با یک دستگاه خودروی پراید و توسط تعدادی افرادی ناشناس به بیمارستان منتقل شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عاملان این درگیری و فرد قاتل آغاز کردند.

وی همچنین اظهار کرد: ماموران در همان ساعت‌های اولیه موفق شدند هشت نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته طبری، ماموران در بازجویی از متهمان به ارتکاب این جنایت توسط فردی به نام"شاهین - ز" دست یافته و تلاش‌های گسترده‌ای را برای شناسایی محل اختفا و دستگیری وی آغاز کردند.

این مسئول افزود: در کمتر از سه ساعت قاتل که در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان مخفی شده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر گفت: متهم در بازجویی‌ها علت ارتکاب به این جنایت را مشاجره لفظی و درگیری‌های قبلی خود با مقتول عنوان کرد.

وی یادآور شد: متهم و دو نفر از افرادی که در ارتکاب به این جنایت با وی همکاری کرده بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید