قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۱ فروردین ماه با ۰.۹۳ درصد افزایش نرخ به ۴۷,۲۵۶ دلار معادل ۱,۲۶۲,۷۷۴,۸۳۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۷۷۰
بازدید : ۶۷۴۹

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۷ قرار دارد و نوسان کمی داشت. امروز ۱۱ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۹۳ درصد به ۴۷,۲۵۶ دلار معادل ۱,۲۶۲,۷۷۴,۸۳۲ تومان رسید.

بیت کوین از چند روز قبل که با یک جهش قیمتی وارد کانال ۴۷ هزار دلار شد، توانسته این کانال را حفظ کند و این اتفاق خوبی برای افرادی است که وارد معامله خرید شده اند.

معمولا زمانی که بیت کوین با یک جهش قیمتی مواجه می‌شود، به صورت موقتی هم باشد قیمت یک بازگشت کوچک به قیمت‌های پایین‌تر می‌کند، اما این بار قیمت توانسته در کانال ۴۷,۰۰۰ دلار تثبیت شود و فعلا هیجان خاصی در بازار دیده نمی‌شود.

به گزارش فرادید؛ روز سه‌شنبه بیت‌کوین (BTC) با کاهش مومنتوم صعودی خود، جهش ۱۱ درصدی قیمت طی یک هفته گذشته را متوقف کرد.

پس از اینکه مقامات روسیه و اوکراین از پیشرفت در مذاکرات صلح و آتش بس خبر دادند، بازار سهام اندکی افزایش یافت. پناهگاه‌های امن سنتی مانند طلا و دلار آمریکا در روز معاملاتی نیویورک کاهش یافتند. کاهش نوسانات نشان دهنده وجود ترس کمتر در میان فعالان بازار است که می‌تواند به نوبه خود به رشد دارایی‌های ریسکی مانند بازار کریپتو کمک کند.

با این حال، برخی از تحلیلگران از احتمال پولبک‌های کوتاه مدت، به ویژه در ارز‌های دیجیتال صحبت می‌کنند. در حال حاضر، بیت کوین با افت ناچیز ۰.۲۹ درصدی خود با قیمتی در حدود ۴۷,۴۰۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۹۰۰.۶۱ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیلگر معروف با نام مستعار کریدیبل به ۳۱۹ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: بیت‌کوین از الگو مثلث خود خارج شده و اصلا بعید نیست که دوباره رشد کند. بعد از اینکه مثلث شکست، مناطق مورد نظر برای هدف‌های بعدی ۵۰ هزار دلار و بعد از ۶۰ هزار دلار است. کریدیبل عقیده دارد هیچ اصلاح بزرگی در آینده کوتاه‌مدت پیش‌بینی نمی‌شود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید