قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

قیمت بیت کوین امروز ۱۴ فروردین ماه با ۱.۸۴ درصد کاهش نرخ به ۴۵,۸۱۷ دلار معادل ۱,۲۵۹,۲۵۷,۳۳۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۸۴۱
بازدید : ۴۱۰۴

فرادید | بیت کوین به کانال ۴۵ سقوط کرد. امروز ۱۴ فروردین ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۸۴ درصد به ۴۵,۸۱۷ دلار معادل ۱,۲۵۹,۲۵۷,۳۳۶ تومان رسید.

بیت‌کوین تا ۴۸هزار دلار رشد فوق‌العاده داشت و در مجموع هشت روز سبز نشان داد. همه این‌ها در ۳۰ مارس تغییر کرد. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین ارزش خود را از دست داد و به قیمتی بالاتر از ۴۵ هزار دلار سقوط کرد و باعث سقوط کل بازار شد.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین که از دیروز مسیر بهبود قابل قبولی را در پیش گرفته و با عبور از تراز ۴۵,۰۰۰ دلار وضعیت خود را تثبیت نمود. در همین حال، ارزش بازار سهام در آخرین روز معاملاتی نیویورک کاهش یافت، زیرا سرمایه گذاران به دنبال انتشار داده‌های قوی در بخش اشتغال ایالات متحده، خود را برای انقباض سیاست‌های پولی آماده می‌کنند.

نرخ پایین بهره و محرک‌های بانک مرکزی به افزایش قیمت دارایی‌ها کمک کرد. با این حال، زمانی که تورم افزایش می‌یابد، بانک‌های مرکزی سیاست‌های تطبیقی خود ​​را معکوس می‌کنند که معمولاً منجر به نوسانات بیشتر بازار می‌شود.

با این حال، نسبت حجم سفارشات خرید به فروش روز جمعه اندکی منفی بود که نشان‌دهنده اعتماد پایین معامله‌گران با وجود افزایش قیمت BTC می‌باشد. طبق داده‌های CoinDesk، حجم معاملات بیت‌کوین در صرافی‌های بزرگ در سطوح نسبتاً پایین باقی مانده است. این در حالی است که فعالیت‌های تجاری در بازار این ارز در اوایل و هفته‌های آخر ماه افزایش یافته بود.

حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵.۷۶۹ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن اکنون ۸۸۵.۱۰ میلیارد دلار است. بیت کوین نتوانست بالاتر از حمایت ۴۶,۰۰۰ دلاری در برابر دلار آمریکا باقی بماند. بیت کوین در حال کاهش است و حتی ممکن است منطقه پشتیبانی ۴۳,۲۰۰ دلاری را آزمایش کند.

اگر بیت کوین بالاتر از سطح حمایت ۴۴,۴۵۰ دلار ثابت بماند، ممکن است اصلاحی صعودی انجام دهد. مقاومت فوری در صعود نزدیک به سطح ۴۵,۵۰۰ دلار است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۵,۸۰۰ دلار است. مانع کلیدی اکنون در نزدیکی سطح ۴۶,۳۵۰ دلار (منطقه شکست قبلی) شکل می‌گیرد، که بالاتر از آن قیمت ممکن است به طور پیوسته افزایش یابد. در مورد ذکر شده، می‌تواند سطح ۴۷,۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را آزمایش کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید