دانلود ۶ مینی سریال بی نظیر خارجی برای تماشا

دانلود ۶ مینی سریال بی نظیر خارجی برای تماشا

داستان ینیک و توماس دو برادر دوقلو هستند که بعد از سال‌ها دوری، اکنون در سن میانسالی بار دیگر با هم ملاقات می‌کنند. دومینیک تلاش می‌کند به برادرش که از بیماری روانی رنج می‌برد کمک کند.

کد خبر : ۱۰۴۸۵۴
بازدید : ۵۴۴۷

برای یک هفته پر از تعطیلات هیچی بهتر از دانلود سریال نمیشه! در حال حاضر سریال های ایرانی زیادی از تلویزیون برای این ایام در حال پخش است که خانوادگی، عاشقانه و دفاع مقدس هستند و از اونها میتونیم به نجلا 2 ، زیرخاکی فصل 3 و برنامه هایی مانند دورهمی و عصر جدید اشاره کنیم اما شاید خارجی باز باشید و بخواهید در کنار خانواده به تماشای سریال های خارجی اما نه زیاد طولانی قسمت بنشینید، پس بریم برای معرفی مینی سریال ها و دانلود سریال خارجی جدید در رسانه نیکی دیلی.

مینی سریال های جذاب و جدید

1- می دانم حقیقت دارد

سریال خارجی سریال می‌ دانم حقیقت دارد (I Know This Much Is True) سریالی درام، محصول کشور آمریکا است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۰ از اچ بی او پخش شد. بازیگرانی چون مارک رافلو، ملیسا لئو، جان پروکاچینو، راب هیوبل، جولیت لویز، کاترین هان، مایکل گریز و فیلیپ اتینگر در آن نقش آفرینی می کنند. سریال می دانم حقیقت دارد برپایه رمانی با همین نام اثر والی لم ساخته شده‌ است.

داستان ینیک و توماس دو برادر دوقلو هستند که بعد از سال‌ها دوری، اکنون در سن میانسالی بار دیگر با هم ملاقات می‌کنند. دومینیک تلاش می‌کند به برادرش که از بیماری روانی رنج می‌برد کمک کند. با افزایش حساسیت رسانه‌ها به موضوع بیماری توماس، اوضاع رو به وخامت می‌رود. دومینیک متوجه می‌شود که مرخص کردن برادرش از بیمارستان کار دشواری است.

2- پاتریک ملروز

مینی سریال پاتریک ملروز (Patrick Melrose) سریالی دراماتیک و کمدی سیاه محصول کشور آمریکا و انگلستان به کارگردانی ادوارد برگر است که فصل اول آن در سال ۲۰۱۸ توسط شبکه Showtime منتشر شد و بازیگرانی چون الیسون ویلیامز، بندیکت کامبربچ، جنیفر جیسن لی، هوگو ویوینگ، آنا مادلیدر آن بازی می کنند؛ همچنین این سریال که براساس رمانی به همین نام نوشته ادوارد ست اوبین ساخته شده است، اولین بار در ۹ ژوئن سال ۲۰۱۸ از تلویزیون Showtime در ایالات متحده و Sky Atlantic در انگلستان پخش شد

این مینی سریال پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد برنده ۱۲ جایزه و نامزد دریافت ۳۰ جایزه دیگر نیز شود. این سریال جذاب را با دوبله فارسی از نیکی دیلی دریافت کنید.

داستان زندگی پاتریک ملروز و فراز و نشیب‌هایی که با آن‌ها روبرو میشود را به تصویر کشیده است. ملروز تلاش میکند تا با اعتیاد خود مبارزه کرده است. یک روز پاتریک متوجه می‌شود که پدرش فوت کرده و برای تحویل گرفتن خاکستر پدرش باید به نیویورک سفر کند. او در این سفر با مشکل اعتیاد شدیدش دست به گریبان است

3- کافر

سریال کافر یا بی خدا سریالی درام و وسترن محصول سال 2017 شبکه نتفلیکس NETFLIX کشور آمریکا است و بازیگرانی چون میشل داکری،‌ جک اوکانل، جف دنیلز، مریت ویور، سکات مک‌نیری، سم واترستن و توماس برودی سنگستر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. تولید این مجموعه هفت قسمته در سانتافه در سپتامبر 2016 آغاز شد.

در سال 1880 در غرب آمریکا، رهبر دار و دسته قانون‌شکن خون‌خوار، "فرانک گریفین" به دنبال یکی از اعضای قدیمی گروهش، "روی گود" است. جستجوی فرانک او را به شهری در نیو مکزیکو می‌ رساند که پس از فاجعه معدن، تقریبا توسط زن‌ ها اداره می‌شود.

4- جوخه برادران

مینی سریال جوخه برادران (Band of Brothers) یک مجموعه اکشن، تاریخی، درام و جنگی محصول کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی مشترک دیوید فرانکل و میکائیل سالومون است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2001 میلادی توسط سه کمپانی DreamWorks و DreamWorks Television و HBO Films تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز اریک بورک، ای. مکس فرای و تام هنکس به صورت مشترک برعهده داشته و از بازیگران آن میتوان به؛ اسکات گریمز، دیمین لوئیس، ران لیوینگستون، شین تیلر، دانی والبرگ، پیتر یانگبلاد هیلز، متیو لیچ، راد استرولا اشاره کرد؛ همچنین پخش این سریال از تاریخ 9 سپتامبر سال 2001 میلادی از شبکه Home Box Office (HBO) کشور آمریکا آغاز شد و تا 4 نوامبر نیز ادامه پیدا کرد؛ سریال جوخه برادران پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 34 جایزه از جمله 6 جایزه Primetime Emmy شده و نامزد دریافت 26 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی 2 جایزه گلدن گلوب اشاره کرد؛ جالب است بدانید این مینی سریال براساس داستانی واقعی و با الهام از کتاب جوخه برادران نوشته استیون ای. امبروز در سال 1992، ساخته شده است و تام ھنکس و استیون اسپیلبرگ نیز به عنوان تھیه‌کننده در آن حضور داشته‌اند؛ جوخه برادران با کسب جایگاه چهارم در سایت معتبر IMDB جزو یکی از برترین سریال‌های این وب سایت قرار دارد.

5- باور نکردنی

باورنکردنی یک سریال کوتاه تلویزیونی درام آمریکایی است که در آن تونی کولت، مریت ویور و کیتلین دیور بازی می‌کنند و در مورد یک سری تجاوز در واشینگتن و کلرادو است که براساس گزارش‌های کریستین میلر و کن آرمسترانگ است که ابتدا توسط ProPublica و پروژه مارشال منتشر شده‌است.

این سریال توسط سوزانا گرانت، ایتل والدمن و مایکل چابون با همکاری گرانت ، مایکل چابون، سارا تیمبرمن، کارل بورلی و کتی کوریک به عنوان تهیه‌کننده تهیه شد و در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ در نت‌ فلیکس منتشر شد. یک نوجوان متهم به دروغ گفتن در مورد تجاوز جنسی شده است، اما دو کارآگاه مسیر حقیقت را دنبال می کنند.

6- وقتی آنها ما را می بینند

وقتی آن‌ ها ما را می‌ بینند (When They See Us) یک مینی‌ سریال آمریکایی در ژانر تاریخی و درام به کارگردانی ایوا دوورنی است. این مینی‌سریال ۴ قسمتی تولید نت‌فلیکس و محصول سال ۲۰۱۹ است.

داستان این مجموعه تلویزیونی بر اساس پرونده جاگر سنترال پارک نیویورک (حمله و تجاوز به تریشا میلی زن ۲۸ سالهٔ سفیدپوست آمریکایی) و در مورد ۵ نوجوان سیاه‌پوست است که به اتهام تجاوز جنسی و حمله به یک زن در سال ۱۹۸۹ در سنترال پارک شهر نیویورک بازداشت و محاکمه می‌ شوند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید