انتشار تازه‌ترین اثر همایون شجریان

انتشار تازه‌ترین اثر همایون شجریان

سرپرست آنسامبل «ذاستا» از انتشار تازه ترین اثر موسیقایی فردین خلعتبری در مقام آهنگساز به خوانندگی همایون شجریان تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر : ۱۰۴۸۸
بازدید : ۱۴۷۱
انتشار تازه‌ترین اثر شجریان/ خلعتبری آهنگسازی می‌کند

سرپرست آنسامبل «ذاستا» از انتشار تازه ترین اثر موسیقایی فردین خلعتبری در مقام آهنگساز به خوانندگی همایون شجریان تا پایان سال جاری خبر داد.

بهنام ابوالقاسم سرپرست آنسامبل «ذاستا» در تشریح تازه ترین فعالیت‌های اجرایی این گروه توضیح داد: آنسامبل «ذاستا» در جدیدترین فعالیت خود در قالب کوارتت زهی «ذاستا» در تولید تازه ترین آلبوم موسیقی فردین خلعتبری و همایون شجریان مشارکت داشته است.

پدرام فریوسفی ویولن اول، پانیذ فریوسفی ویولن دوم، پریسا پیرزاده آلتو، آتنا اشتیاقی ویولن سل، مهیار طریحی سنتور، کاوه صالحی ساز جدید «لوتار»، آیین مشکاتیان پرکاشن و بنده به عنوان طراح ایده پردازی به عنوان عوامل اجرایی در این آلبوم حضور داریم.

وی ادامه داد: با توجه به توانایی هایی که فردین خلعتبری در آهنگسازی و همایون شجریان در خوانندگی دارد تردید ندارم که آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می شود. همچنین گروه اجرایی تولید آلبوم تمام تلاش خود را انجام داده که این اثر در بهترین کیفیت ممکن به دوستداران موسیقی ارائه شود و عناوین یاد شده در گروه نوازندگان نیز موید این نکته هست که ما با چه حساسیت زیادی برای تولید آلبوم کارها را انجام دادیم. به ترتیب برنامه ریزی ما به این شکل است که آلبوم تا پایان سال در بسته بندی مناسب و با کیفیتی مطلوب به علاقه مندان عرضه شود.

انتشار تازه‌ترین اثر شجریان/ خلعتبری آهنگسازی می‌کند

این نوازنده پیانو درباره دیگر فعالیت های خود بیان کرد: همانطور که قبلا هم در برخی از رسانه ها منتشر شده بود در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان داور بخش کلاسیک حضور دارم و امیدوارم با توجه به فضایی که برای اولین بار در جشنواره برنامه ریزی شده بتوانیم به فضایی دست پیدا کنیم که جشنواره موسیقی فجر از حالت رخوت خارج شده و فضا به گونه ای طراحی شود که آرتیست های نا امید اما صاحب نام وارد این رویداد مهم شوند.

ما هم با این امید بود که با داوری جشنواره موافقت کردیم و می دانستیم با اینکه در دوره اول قطعا نواقصی وجود خواهد داشت اما همین موضوع می تواند مقدمه خوبی برای ورود به یک فضای جدید باشد.

ابوالقاسم در پایان عنوان کرد: برگزاری رسیتال پیانو با همراهی دالیبور کاروای در تاریخ ۲۳ بهمن ماه، حضور در کنسرت ارکستر «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و حضور در تورهای شهرستان علیرضا قربانی از جمله فعالیت هایی است که تا پایان سال در آن حضور دارم و امیدوارم بتوانم به عنوان عضوی از خانواده موسیقی برنامه هایی را به مخاطبان موسیقی تقدیم کنیم که مورد رضایت آنها قرار گیرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید