معرفی ۵ فروشگاه برتر لباس

معرفی ۵ فروشگاه برتر لباس

از جمله مسائلی که باعث افزایش جذب مشتری به فروشگاه‌های آنلاین می‌شود قابل اعتماد بودن آن‌ها است. در این مقاله قصد داریمخ به معرفی ۵ فروشگاه برتر لباس ایران بپردازیم.

کد خبر : ۱۰۵۱۸۷
بازدید : ۸۷۰۰

شیوع کرونا در جهان لزوم فعالیت بیشتر و بهینه‌تر فروشگاه‌های آنلاین را بیش از هر زمان دیگری نمایان ساخت. بسیاری از خرید‌ها امروزه به صورت اینترنتی انجام می‌گیرند که خرید لباس از فروشگاه‌های آنلاین معتبر یکی از این زمینه‌ها است.

از جمله مسائلی که باعث افزایش جذب مشتری به فروشگاه‌های آنلاین می‌شود قابل اعتماد بودن آن‌ها است. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۵ فروشگاه برتر لباس ایران بپردازیم.

فروشگاه دیجی استایل

یکی از معتبرترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لباس \"دیجی استایل\" بوده که با شعار سبک خودت را ابداع کن در حال فعالیت است. دیجی استایل یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا است که بعد از موفقیت این سایت در زمینه عرضه مد و پوشاک قدم به عرصه گذاشت.

در دیجی استایل علاوه بر لباس می‌توان انواع کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه، اکسسوری‌ها و.... را یافت. این فروشگاه همواره تخفیف و حراج‌های ویژه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند و مشهورترین برند‌های ایرانی و خارجی در آن در حال عرضه محصولات به کاربران هستند.

از نقاط قوت این فروشگاه می‌توان به حضور برند‌های مشهور و معتبر، امکان ثبت نظر و امتیازدهی به محصول، قیمت‌های مناسب و رقابتی، تخفیف و حراج‌های متنوع و... را نام برد.

بانی مد

دومین فروشگاهی که در فهرست ما جای دارد فروشگاه اینترنتی بانی مد است که با شعار \"نزدیکتر از همیشه\" فعالیت می‌کند. این فروشگاه در ابتدا با عرضه محصولات برند جین وست کار خود را آغاز کرد و به مرور با تنوع بخشیدن به محصولات همکاری خود با برند‌های مشهور دیگری چون بالنو، کوین، ساموئل و... را نیز آغاز کرد.

بازاریابی مناسب و ارائه محصولات مطابق با سلیقه ایرانی سبب شد تا این فروشگاه خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرده و موفق‌تر از همیشه عمل کند. . ( تجربه خرید از سایت بانی مد را در اینجا بخوانید.)

از جمله مزایای خرید از بانی مد می‌توان به امکان تعویض محصولات، بسته‌بندی‌های شیک و جذاب، تخفیف‌های مناسبتی و متنوع، دسته‌بندی‌های منظم و سایزبندی‌های متنوع اشاره کرد.

شیکسون

شاید بتوان فروشگاه آنلاین شیکسون را اولین سایت تخصصی مد و خرید پوشاک اینترنتی در ایران دانست. این فروشگاه با تنوع قابل توجهی از لباس زنانه و مردانه و حجم گسترده‌ای از زیورآلات کار خود را آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی شیکسون همواره تلاش می‌کند تا جدیدترین کالا‌های مد روز را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کند. ( تجربه خرید از سایت شیکسون را در ماتوریتی بخوانید.)

از جمله مزایای خرید از شیکسون می‌توان به امکان مشاهده، مقایسه و ست کردن لباس و زیورآلات اشاره کرد. شیکسون تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری در مورد محصولات را با دسته‌بندی منظم در اختیار او قرار می‌دهد و با ارائه محصولات بهترین برند‌های معتبر دنیا تلاش می‌کند تا نیاز مخاطب ایرانی را در هر قشر و طبقه‌ای از جامعه که قرار دارد تأمین کند.

از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی شیکسون می‌توان به داشتن نمایندگی در شهر‌های مختلف، ضمانت بازگشت کالا، راه‌های ارتباطی متعدد و قیمت‌های رقابتی آن اشاره کرد.

مدیسه

مدیسه یکی دیگر از نام‌های آشنا در زمینه عرضه اینترنتی مد و پوشاک است. در شیکسون شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن، لباس، اکسسوری، لوازم منزل، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیک، کتاب، لوازم بازی و سرگرمی و... را در هزاران مدل و برند متفاوت مشاهده کنید.

مدیسه تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات با اصالت، به روز، با کیفیت و با قیمت‌های رقابتی مشتریان را جذب کرده و به ارائه محصولات بپردازد. برند‌های مشهور خارجی و داخلی و همچنین تولیدکنندگان و طراحان به نامی با این فروشگاه همکاری دارند.

از جمله مزایای مدیسه می‌توان به دسته‌بندی منظم محصولات، امکان عودت کالا در صورت عدم رضایت و دریافت وجه پرداختی، اصالت کالا‌ها و کوپن‌های تخفیف ماهانه اشاره کرد.

دلیچی

دلیچی یک فروشگاه اینترنتی است که تجربه چندین دهه‌ای خود را در زمینه واردات پوشاک در حال حاضر به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در فروشگاه آنلاین دلیچی محصولات بسیاری از برند‌های مشهور داخلی و خارجی، با کیفیت عالی و قابل قبول در حال عرضه به مشتریان است.

انواع لباس‌های زنانه، مردانه، کودک و نوزاد از جمله لباس‌هایی است که در فروشگاه تخصصی پوشاک دلیچی می‌توانید مشاهده کنید.از جمله مزایای خرید از دلیچی می‌توان به رابط کاربری ساده سایت، دسته‌بندی منظم محصولات، ارسال رایگان، ضمانت بازگشت وجه، ضمانت اصالت کالا و تخفیف‌های متنوع و بسیار اشاره کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید