انتخاب عیسی آل کثیر؛ اخراج از پرسپولیس یا عمل جراحی

انتخاب عیسی آل کثیر؛ اخراج از پرسپولیس یا عمل جراحی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به استفاده از مهاجم تیمش تا پایان فصل نیست.

کد خبر : ۱۰۵۲۵۰
بازدید : ۹۹۳۰

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که عیسی آل کثیر با وجود گذشت چهار ماه از زمان مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی همچنان علاقه‌ای به عمل حراجی ندارد. مهاجم سرخپوشان پایتخت با وجود تاکید دو پزشک جراح متخصص همچنان اصرار دارد هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

گل محمدی که در اقدامی عجیب اسم آل کثیر را در نیم فصل مسابقات لیگ برتر از جمع بازیکنان تیم خط نزد حالا با معضلی جدید دست و پنجه نرم می‌کند. آل کثیر اصرار دارد هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد و تمام تضمین‌های لازم را هم در این خصوص می‌دهد، اما مشورت گل محمدی با جراحان متخصص نتیجه‌ای دیگر به همراه داشته است.

سرمربی پرسپولیس در جلسات متوالی که با آل کثیر برگزار کرد سعی بر مجاب کردن مهاجم تیمش برای انجام عمل جراحی داشت، اما وی همچنان حاضر به انجام این عمل نیست.

همین موضوع سبب شد تا گل محمدی در نشست ابتدای سال خود با آل کثیر خبر از کنار گذاشتن او تا پایان فصل دهد. یحیی گل محمدی پا را فراتر از این موضوع هم گذاشت و به آل کثیر اعلام کرده است به هیچ وجه با چنین شرایطی حاضر به حفظ او نیست و باید رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید