تخفیف های ویژه بهاری برای رزرو هتل تبریز

تخفیف های ویژه بهاری برای رزرو هتل تبریز

مجتمع پتروشیمی تبریز، هتل لاله پارک تبریز، هتل بین‌المللی تبریز، هتل ائل گلی تبریز نمونه‌هایی از هتل های پنج ستاره تبریز هستند که امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را با کیفیت عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

کد خبر : ۱۰۵۴۳۵
بازدید : ۹۵۲۱

در فصل بهار سفر به تبریز را نباید از دست داد. گشت و گذار در بازار تاریخی تبریز و پارک ائل گلی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر در فصل بهار حظی دو چندان دارد.

اما لازم نیست بابت رزرو هتل تبریز و سایر هزینه‌های سفر به این شهر نگران باشید. فلای تودی تخفیف‌های ویژه بهاری برای ر زرو هتل تبریز ارائه می‌دهد.

اقامت در تبریز همراه با فلای تودی

مسافرانی که به تبریز سفر می‌کنند، انتخاب‌های متعددی برای اقامت خود دارند. از هتل‌های لوکس و پنج ستاره تا هتل‌های ارزان و هتل آپارتمان‌ها. برای رزرو هتل تبریز، بایستی نوع هتل موردنظر خود و محله‌ای که دوست دارید را انتخاب کنید. محله‌های تبریز که برای رزرو هتل مناسبند، عبارتند از منطقه مرزداران، خیابان ولیعصر، محله ائل گلی، کوی مصلی.

برای راهنمایی شما جهت انتخاب نوع هتل دلخواهتان در تبریز، تعدادی از بهترین هتل های تبریز را معرفی می‌کنیم.

هتل های لوکس تبریز، فلای تودی

از لوکس‌ترین هتل‌ها شروع می‌کنیم. مجتمع پتروشیمی تبریز، هتل لاله پارک تبریز، هتل بین‌المللی تبریز، هتل ائل گلی تبریز نمونه‌هایی از هتل های پنج ستاره تبریز هستند که امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را با کیفیت عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی تعدادی از این هتل ها می‌پردازیم.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک پنج ستاره است. 220 اتاق دارد و اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا تفرجگاه ائل گلی، مسجد کبود و بازار تبریز حدودا 10 کیلومتر است.

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز چهار ستاره است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را دارد. این هتل از گزینه‌های بسیار خوب برای رزرو هتل تبریز است. با فاصله 7 تا 12 دقیقه با ماشین تا جاذبه‌های گردشگری تبریز شامل مقبره الشهدا، موزه قاجار، پارک ائل گلی، خانه استاد شهریار، مسجد کبود، مسجد جامع تبریز و ...

هتل ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز 5 ستاره است. 180 اتاق دارد و در جاده معروف ائل گلی تبریز قرار گرفته است. هتلی بزرگ و زیبا با امکانات عالی که فاصله چندانی هم با جاذبه‌های گردشگری تبریز ندارد.

هتل های ارزان تبریز

نمونه‌های هتل های ارزان تبریز هتل مروارید، هتل آپارتمان زیبا، هتل اهراب، هتل آپارتمان ایرانیان است. در ادامه به معرفی دو نمونه از این هتل‌ها می‌پردازیمم.

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

هتل آپارتمان ایرانیان دسترسی خوبی به نواحی مختلف شهر دارد و سوئیت‌های دو خوابه و سه خوابه با قیمت‌های مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل اهراب تبریز

هتل سه ستاره اهراب با قیمتی مناسب انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه را ارائه می‌دهد. فاصله این هتل تا جاذبه‌های تبریز شامل ارگ علیشاه، باغ گلستان، کاخ موزه شهرداری و خیابان امام بسیار کم است.

بهترین هتل های تبریز از نگاه مسافران

اما اگر می‌خواهید بهترین هتل‌های تبریز از نگاه مسافران را بشناسید، باید از هتل بوتیک ارسی، هتل شهریار و هتل لاله کندوان نام ببریم. در ادامه با هتل شهریار و هتل لاله کندوان آشنا خواهید شد.

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان یک اقامتگاه متفاوت است که در دل صخره‌ها قرار گرفته است. این هتل صخره‌ای اتاق‌هایی با امکاناتی چون جکوزی به مسافرانش ارائه می‌دهد. به علاوه فاصله آن تا جاذبه‌های تبریز شامل ارگ تبریز، مسجد کبود، خانه تاریخی حیدرزاده و ... حدودا 49 تا 55 دقیقه با ماشین است.

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار یک هتل پنج ستاره با امکانات و تجهیزات مدرن است. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد و 3 کیلومتر تا پارک ائل گلی و 8 تا 10 کیلومتر تا مسجد کبود، موزه آذربایجان، بازار تبریز و ... فاصله دارد.

برای رزرو هتل تبریز از هر کدام از انواع هتل که نام برده شد، می‌توانید توسط سایت فلای تودی اقدام کنید. در ادامه روند رزرو هتل تبریز در فلای تودی را شرح می‌دهیم.

فلای تودی

برای رزرو هتل تبریز در فلای تودی وارد صفحه رزرو هتل شوید. اطلاعات خواسته شده شامل مقصد، نام هتل، تاریخ ورود و خروج، تعداد افراد را پر کنید و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در صورتی که هتل خاصی را در نظر ندارید، بدون وارد کردن نام هتل هم لیست هتل‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

اکنون لیست هتل های تبریز همراه با اطلاعات هر یک شامل آدرس روی نقشه، قیمت و امتیاز کاربران برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت از جستجوی هتل در فلای تودی، قادر خواهید بود جستجوی خود را بر اساس فیلترهایی چون کلاس مکان اقامتی، نوع غذا، امکانات و ... محدودتر کنید.

با انتخاب گزینه موردظر، وارد صفحه هتل انتخابی شده و می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید. رزرو هتل با تکمیل بقیه اطلاعات مربوط به مسافران و در نهایت پرداخت هزینه رزرو، تکمیل می‌شود.

با همین چند مرحله ساده می‌توانید به صورت اینترنتی رزرو هتل تبریز را انجام دهید و برای یک سفر هیجان‌انگیز چمدان خود را ببندید.

هتل تبریز

برای اقامتی ارزان در تبریز همین حالا اقدام کنید

اگر از سفر در روزهای نخست نوروز جا مانده اید یا خودتان ترجیح داده‌اید تا سفر را اندکی به تعویق بیندازید، توصیه ما این است که تا بهار تمام نشده سفر کنید. خوشبختانه فلای تودی تخفیف‌های ویژه بهاری برای رزرو هتل تبریز ارائه می‌دهد که کمکتان می‌کند تا هتل موردنظرتان را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

پس از رزرو هتل، نوبت تهیه بلیط هواپیما تبریز است. همه را می‌توانید به راحتی در وبسایت فلای تودی انجام دهید. سفر خوبی به تمیزترین شهر ایران داشته باشید و از سفر بهاری خود به شهر 3500 ساله تبریز لذت ببرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید